Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-01-2018, 13:50   #491
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ehran Zobacz post
Przygotuj sobie beczki z paliwem, lub (mniejsze) z złomem + granatami/czymś wybuchowym. Użyj telekinezy, by zrzucić to w kłębowisko buntowników. Powinno być bardziej skuteczne, niż zwykłe granaty, czy walenie mieczem. Buntownicy są raczej kiepsko opancerzeni.

Kilku snajperów by się też przydało, na pewno znajdziesz kogoś, kto strzela w miarę dobrze. Wydziel takich, by eliminowali tylko i wyłącznie cele przez ciebie wyznaczone. Większość buntowników jest zapewne kiepsko uzbrojona, ale kilku znajdzie się z groźnym dla ciebie sprzętem, względnie z sprzętem masowego rażenia jak miotacze ognia. snajperzy powinni takie cele eliminować (no albo pomóc eliminować, nie liczymy na 100% skuteczności)

Buntowników jest dużo, mają świetne morale. Ale to nie są wyszkoleni i dobrze wyposażeni żołnierze. Staraj się to wykorzystywać. np Grodzie będą stanowiły dla nich poważne wyzwanie. Zabierz im sprzęt do przebijania się przez grodzie, a będziesz mógł skutecznie ich odizolować.
Ehran popełniasz masę błędów logicznych:
Buntownicy to 1/3 załogi jaka przeżyła. Jeśli mieliśmy terminatorów to 1/3 terminatorów jest po ich stronie, jeśli mieliśmy w załodze Astertes to 1/3 Astertes jest po ich stronie, jeśli mamy snajperów to oni mają 1/3 snajperów. Nie wiem czemu zakładasz że zbuntowali się tylko „ci gorsi”.

Jedyna różnica jest taka, że po ich stronie nie ma członków Rady (mam nadzieję :P). Są mniej liczni ale lepiej wyposażeni od reszty, bo mają dostęp do zbrojowni jaką zajęli zaraz na początku. Są tylko gorzej wyposażeni od naszych postaci. Ze względu na ich morale i kiepskie morale z naszej strony przetaczają się po naszych ludziach praktycznie bez strat.

Granaty, baczki i paliwo trzeba negocjować z MG bo równie dobrze mogą być po ich stronie. :P
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.

Ostatnio edytowane przez Raga : 30-01-2018 o 13:53.
Raga jest offline  
Stary 30-01-2018, 14:00   #492
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Nie byłbym aż takim pesymistą. Ehran może mieć trochę racji, bo na stronę Imperium przeszli najprawdopodobniej ci, którzy mieli najsłabszą wolę (nawet jeśli obecnie mają zapewne najwyższą). Takoż możliwe że nasze ewentualne elitarne oddziały (Arvelus mówił że załoga to motłoch, nie wiem zatem czy takie posiadamy) są w całości po naszej stronie. Ale nadal problem będzie sprawiać ich strzaskane morale.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 30-01-2018, 14:27   #493
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Into the storm
For those wishing to make use of Astropathic Choirs, it might
be important to know how many Astropaths are available and
if there are enough to form a choir aboard the Explorer’s
vessel. The GM can take either a narrative approach to this
(there are simply enough on board to get the job done) or
he can determine the number through some method of his
choosing. Rolling 1d10 is probably the best and easiest
approach to determine how many Astropaths are on board
(aside from any Astropath Transcendent Explorers used by
players).
po prostu tą info umieścili w innym miejscu, nie przy opisie komponentu.

Zdolny Astropata powinien być raczej na każdym okręcie:
Cytat:
Napisał Battlefleet Koronus
Chief Astropath
Smaller void ships only carry a handful of astropaths but
capital ships commonly boast an entire choir for long-range
communication. Regardless of size one of the astropaths on the
ship is always designated as the chief astropath and has direct
dealings with the captain.
Powinien... co oczywiście nie znaczy że musi. nie zrozum mnie źle, nie mam problemu z tym, że my ich możemy nie mieć. Mam tylko problem z argumentacją, bazującą na (niepełnym) opisie jednego komponentu.

Cytat:
Napisał Arvelus
najlepszy psyker na pokładzie ma psy rating właśnie 2)...
Nie najlepszy a począdkowy gracz Czasem to to samo, czasem nie.
Biedne imperium jeśli większość okrętów ma jedynie astropatę z PR 2 lub mniej
Gdzie się taki biedak dodzwoni ?

Cytat:
Napisał RT core
Table 6–5: Astrotelepathic Signals
Time | Distance "| Required Psy Rating- | Base Difficulty
Instant | Orbit | 2 | Routine (+20)
1d5 Rounds | Nearby Solar | 2 | Ordinary (+10)
1d10 Rounds | Distant Solar | 3 | Challenging (+0)
1d10 Minutes |Nearby System | 6 | Difficult (–10
1d5 Hours | Sub Sector |10 | Hard (–20)
1d5 Weeks | Sector | 15 | Very Hard (–30)
PR 2 jest wymagany do wysyłania czegoś na odległość orbity... czyli jeśli na jakimś statku jest pojedyńczy astropata, to z dużym prawdopodobieństwem ma wyższy PR niż 2. Do wysłania wiadomości do "Nearby System" wymagany jest PR 6... czyli nawet jak astropata użyje pushing, nie da rady.
Chór pozwala na podbicie o +1 za każdego astropatę, do maks +10. Większość statków raczej aż tylu astropatów nie będzie miała. Większość statków pewno nie ma nawet tego komponentu...

Dlatego wydaje mi się, że te PR 2, to po prostu poziom począdkującego gracza, a nie wytyczna maksymalnych wyciągów astropatów.
Jeśli gość jedyne co potrafi to wysyłać wiadomość wewnątrz tego samego systemu słonecznego... to kiepsko, kiepsko. Do tego wystarczy zwykła technologia.
 
Ehran jest offline  
Stary 30-01-2018, 15:16   #494
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Nie byłbym aż takim pesymistą. Ehran może mieć trochę racji, bo na stronę Imperium przeszli najprawdopodobniej ci, którzy mieli najsłabszą wolę (nawet jeśli obecnie mają zapewne najwyższą). Takoż możliwe że nasze ewentualne elitarne oddziały (Arvelus mówił że załoga to motłoch, nie wiem zatem czy takie posiadamy) są w całości po naszej stronie. Ale nadal problem będzie sprawiać ich strzaskane morale.
- Statystycznie jeśli nasz motłoch ma uśrednione staty to zdrajcy mając niską wolę mogą mieć wyższe inne statystyki (np. te do walki) więc to działa na naszą niekorzyść.
- Im większy motłoch jest na statku tym morale są ważniejszym wyznacznikiem
- Buntownicy mają lepszy sprzęt
- Lojalnych było początkowo więcej, ale teraz jakie są proporcje wie tylko MG

Biorąc pod uwagę powyższe uważam, że żeby wygrać musimy skupić się na naprawdę konkretnych pomysłach i zebraniu ("Rally Squad!") pozostałych przy życiu lojalistów.

...chociaż na Arvelusowej k10 i tak nam pewnie finalnie wypadnie 1 :P
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 30-01-2018, 16:06   #495
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ja tylko dodam że komponent komponentem, ale Beshan jednak kilku "pełnoprawnych" astropatów w garści trzyma(co nawet jest wpisane do opisu statku ([Wh40k: BC] Mroczne Legendy)).
I ja się na to zgodziłem? No ok, to niech będzie =p

Cytat:
Nie byłbym aż takim pesymistą. Ehran może mieć trochę racji, bo na stronę Imperium przeszli najprawdopodobniej ci, którzy mieli najsłabszą wolę (nawet jeśli obecnie mają zapewne najwyższą).
Kapłan Ministorum by powiedział, że Ci którzy mają właśnie największą =p
To się wyjaśni gdy będę wykonywał ostatni rzut... wtedy można będzie uznać, że ta strona co wygrała to byli Ci o większej woli.

Cytat:
ie zrozum mnie źle, nie mam problemu z tym, że my ich możemy nie mieć. Mam tylko problem z argumentacją, bazującą na (niepełnym) opisie jednego komponentu.
Jak najbardziej jestem w stanie to uszanować =p
Przy czym absolutnie nie zgadzam się aby to byli pełnoprawni astropaci Z ZAŁOŻENIA... inaczej marnowaliby się będąc wykorzystywanymi tylko do jednego zadania podczas gdy mają moc taką samą jak gracze... oni MUSZĄ być słabsi, bardziej wrażliwi, mniej pewni albo cokolwiek co sprawia, że nie można ich wykorzystać w postaci psionicznej artylerii (muszę poszukać co dokładnie oznacza astropath a co astropath transcendant). Przy czym teraz gra toczy się na wyższym poziomie i jak już ustaliliśmy gdzieś tam kiedyś się na to zgodziłem by byli tam astropaci więc mogą robić za stację nadawczą

Cytat:
Nie najlepszy a począdkowy gracz Czasem to to samo, czasem nie.
(...)
Dlatego wydaje mi się, że te PR 2, to po prostu poziom począdkującego gracza, a nie wytyczna maksymalnych wyciągów astropatów.
Założeniem RT jest, że gracze są egzemplarami swoich profesji =p
I już z założenia wybijają się dużo ponad przeciętność. Wedle mojej interpretacji te 2 psy-rating to 95% astropatów osiąga (a część nawet nie, oni są skazani na granie drugich skrzypiec), a fakt, że ta dyskusja o niezgodności literek musi mieć miejsce dla mnie świadczy jedynie o głębokiej wadliwości systemu.

Cytat:
Jeśli gość jedyne co potrafi to wysyłać wiadomość wewnątrz tego samego systemu słonecznego... to kiepsko, kiepsko. Do tego wystarczy zwykła technologia.
Push + jeden kolega co sam nic nie potrafi, ale ma ten psy rating 1, albo nawet "0" i już robią się pobliskie układy gwiezdne... nie jest tak źle

Cytat:
...chociaż na Arvelusowej k10 i tak nam pewnie finalnie wypadnie 1 :P
Życie... nawet najlepsze plany mogą się w cholerę posypać =p
A na pokładzie dzieje się jeszcze kilka wątków o których na razie się nie dowiedzieliście...
To, że nie wiecie co teraz robi Pierwszy z Równych wcale nie oznacza, że siedzi na dupie.

To takie ostrzeżenie/podpowiedź aby zwiększyć wasze marne szanse, bona razie modyfikator do k10 który dla was mam wygląda bardzo... zastraszająco.

I aby była jasność.
Dyskusje w komentarzach są czysto akademickie. Póki nie zobaczę konkretnych deklaracji w postach nic z tego się nie wydarzy.
 
Arvelus jest offline  
Stary 30-01-2018, 16:17   #496
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Arvelus znowu przeskoczyłeś moje pytanie...
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 30-01-2018, 16:40   #497
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Damn it... wybacz =p

Hmmm... w generatorium na pewno. Ono produkuje terawaty energii i na pewno jest pewnie z 15% strat, co oznacza, że bardzo duża jej część wypromieniowuje do otoczenia. Damn... na pewno musi być bardzo dobra wentylacja =p

A w enginarium też jest gorąco, ale nie aż tak. Do przeżycia, choć na zdrowiu się na pewno odbije po jakimś czasie.
 
Arvelus jest offline  
Stary 30-01-2018, 18:45   #498
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
No to mój pomysł ma rację bytu, skręcić "klimatyzację" tak żeby temperatura wzrosła do nieludzkich poziomów. Będzie to miało dwojaki efekt, po pierwsze do generatorium nie da się wejść. Po drugie, oni się przepalają przez drzwi z tego co napisałeś, wiesz co się stanie kiedy zrobisz małą dziurkę w pojemniku pełnym rozgrzanego gazu pod wysokim ciśnieniem? Wyobraź sobie balon (taki zwykły, dmuchany), z którego przez wentyl leci strumień ognia zamiast powietrza i powiększ skalę do rozmiaru kompleksu pomieszczeń. Wystarczy kilkaset stopni (żeby aparatura nie zaczęła się topić), jeden wdech i płuca palą się jak papier przytknięty do płomienia świeczki. Potem gaz się rozpręży i ostygnie, więc zniszczenia nie powinny być zbyt rozległe.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 30-01-2018, 19:35   #499
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus
Push + jeden kolega co sam nic nie potrafi, ale ma ten psy rating 1, albo nawet "0" i już robią się pobliskie układy gwiezdne... nie jest tak źle
I szansa 40% na perils W miesiąc byli by obaj martwi.
Dobra, ale zostawmy już tych biednych astropatów.

Cytat:
Napisał Raga
Ehran popełniasz masę błędów logicznych:
Buntownicy to 1/3 załogi jaka przeżyła. Jeśli mieliśmy terminatorów to 1/3 terminatorów jest po ich stronie, jeśli mieliśmy w załodze Astertes to 1/3 Astertes jest po ich stronie, jeśli mamy snajperów to oni mają 1/3 snajperów. Nie wiem czemu zakładasz że zbuntowali się tylko „ci gorsi”.
Terminator z mego posta to minion Toma. Astartes (lub chaos space marines jak kto woli) to większość rady. Nie słyszałem, by ktoś z nich się zbuntował. Źle przeczytałeś mego posta.
W postach Arvelusa też nic nie było o naszym wojsku. Mogłem przeoczyć, ale nie widziałem naszych gwardzistów buntujących się. Oni też mają większe morale, niż zwykła załoga, jakiś gościu ze złotymi ślepiami by raczej nie dał rady masowo konwertować ich. Jeśli w regimencie się przeciwstawiła 1/3 to zapewne została usunięta dość szybko. Tutaj mowa o karnej zdyscyplinowanej grupie, nie o tragarzach w magazynach czy innych takich załogantów.
Mogę się mylić, oczywiście. Arvelus, dasz komentarz do tej części proszę?

Równocześnie, nigdzie nie przeczę, że oni nie mają snajperów. Na pewno mają.

Cytat:
Napisał Raga
Granaty, baczki i paliwo trzeba negocjować z MG bo równie dobrze mogą być po ich stronie. :P
Oczywiście. Jak najbardziej. Ja dałem tylko luźne propozycje. Część z tego z pewnością okaże się nie wykonalna. Ale by się tego dowiedzieć, trzeba to sprawdzić. Z góry zakładając "się nie uda" nigdzie nie dojdziemy.
Nikogo nie zmuszam, by użył cokolwiek z tego co pisałem. Ktoś poprosił o radę, powiedziałem co przyszło mi na myśl. Odrzuć, zmodyfikuj, rzuć własnymi propozycjami. Twoja wola Raga. Ja mogę się mylić we wszystkim co piszę. Nie jestem ani alfą ani omegą.

Cytat:
Napisał Raga
Biorąc pod uwagę powyższe uważam, że żeby wygrać musimy skupić się na naprawdę konkretnych pomysłach i zebraniu ("Rally Squad!") pozostałych przy życiu lojalistów.
Jeśli z góry zakładasz, że nie jesteśmy w stanie wystawić odpowiednich oddziałów własnych gwardzistów, wtedy jedynym logicznym wyjściem jest ewakuacja okrętu.
Przysłowie "gdy przeciwników kupa to Herkules dupa" nie wzięło się znikąd.
Członkowie rady może są silniejsi, ale nie uważam za realne bez wsparcia żołdaków wybić kilka tysięcy fanatyków.
Członkowie rady mogą posłużyć jako ostrze grotu, przetrzeć szlag dla wojska i takie tam, ale samemu nie posprzątają.

"na naprawdę konkretnych pomysłach"
hmm, a to nie było dość konkretne? Mam rozrysować mapkę ?
Ogólnie nie ma innej drogi, jak zebrać wojsko i zaatakować ich. To jest plan z grubsza, i to już realizuje Tom.
Szczegółem jest, gdzie i jak zaatakujemy. Jak się zgramy, jakich sztuczek użyjemy by zwiększyć nasze szanse z zera, na coś bardziej przystępnego.

Cytat:
Napisał Raga
...chociaż na Arvelusowej k10 i tak nam pewnie finalnie wypadnie 1 :P
ale z ciebie zrzęda
(to tylko żartem, nie bierz tego czasem do siebie)


Cytat:
Napisał Eleishar
No to mój pomysł ma rację bytu, skręcić "klimatyzację" tak żeby temperatura wzrosła do nieludzkich poziomów. Będzie to miało dwojaki efekt, po pierwsze do generatorium nie da się wejść. Po drugie, oni się przepalają przez drzwi z tego co napisałeś, wiesz co się stanie kiedy zrobisz małą dziurkę w pojemniku pełnym rozgrzanego gazu pod wysokim ciśnieniem? Wyobraź sobie balon (taki zwykły, dmuchany), z którego przez wentyl leci strumień ognia zamiast powietrza i powiększ skalę do rozmiaru kompleksu pomieszczeń. Wystarczy kilkaset stopni (żeby aparatura nie zaczęła się topić), jeden wdech i płuca palą się jak papier przytknięty do płomienia świeczki. Potem gaz się rozpręży i ostygnie, więc zniszczenia nie powinny być zbyt rozległe.
Znakomity pomysł.
Zlokalizuj też magazyny tych pancerzy technicznych... nie pamiętam jak się zwały, wiesz, te co się używa by wchodzić w takie gorące miejsca.
Trzeba je przechwycić albo zniszczyć, by wróg ich nie dostał.

Inny pokrewny pomysł, jako dodatek albo alternatywa:
Jeśli możesz, to zalej enginarium i generatorium radioaktywnymi odpadami z silnika. Do tego pewno starczy otworzyć odpowiednie drzwiczki z odpowiednio mało zachęcającym napisem.
 
Ehran jest offline  
Stary 30-01-2018, 20:33   #500
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Ehran zapoznaj się w takim razie z:
http://lastinn.info/766152-post451.html ([Wh40k: BC] Mroczne Legendy)
http://lastinn.info/766155-post452.html ([Wh40k: BC] Mroczne Legendy)
http://lastinn.info/766178-post453.html ([Wh40k: BC] Mroczne Legendy)

Dyskutowałem już z Arvelusem na ten temat.
Jeśli gracze mają osobiste miniony jako straż przyboczną to oczywiście pozostała ona lojalna, ale ja osobiście nie wiem co mają wpisane w KP.

Podsumowując te posty to nasi żołdacy póki co tylko umierają i nikt się z nimi nie kontaktował (przy Fellowship Ionachkta i tak by to niewiele dało).
Temat ich zebrania został już rzucony tylko w tej kolejce jeszcze nie wprowadzony w życie. Chłopaki jeszcze nie zdążyli tego zrobić.

A co do wyłączenia chłodzenia i podniesienia temperatury w generatorium do nieludzkich rozmiarów to tylko mnie ten pomysł wydaje się ... delikatnie to nazywając... głupi?

Czy wy myślicie że chłodzenie jest tylko po to żeby obsłudze było miło? Czy nikomu z was nie przyszło do głowy że bez chłodzenia spalicie układy scalone, osłony na kablach, doprowadzicie do zwarcia kable o gigantycznej mocy ... a w najgorszym wypadku do małego Czarnobyla?
Chcecie sami statek wysadzić?
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:48.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172