|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy znajdą się chętni do gry w przedstawionych klimatach pod pieczą nowicjusza? | |||
Tak | 12 | 80.00% | |
Nie | 3 | 20.00% | |
Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-11-2015, 23:23 | #1 |
Reputacja: 1 | Stalker - Sesja nowicjusza Witam To mój pierwszy post, choć forum czytam od jakiegoś już czasu. Teraz postanowiłem się ujawnić, bo w związku z przeprowadzką i stratą ekipy do grania, rośnie mój głód na rpg. Kilka słów o sobie, jak na rozmowie wstępnej Fan fantastyki, a w szczególności horroru i postapo. Urodzony i mieszkający do niedawna w Warszawie. Obecnie Oslo. Trzy dychy na karku, choć mentalnie dużo mniej. Trochę dzieciuch ze mnie, jak mawia moja dziewczyna, ale mniejsza z tym. Pisać potrafię, choć za literata, czy artystę się nie uważam. Uwielbiam rpg i mam nadzieję, że znajdę tutaj ludzi do wspólnej gry. Choć mam obawy, czy podołam poziomowi jaki tutaj panuje. Dość tego ekshibicjonizmu. Przejdźmy do konkretów. Chciałbym odpalić tutaj sesję w klimatach Stalkera, choć w mojej autorskiej wersji. Temat sondy, bom nowicjusz i jeszcze rekrutacja nie gotowa. A z tego, co zauważyłem jej jakość ma spore znaczenie, ile osób przyciągnie. Zatem pytam, czy znajdą się chętni na sesję w takich klimatach? Kilka słów o mojej wizji świata Świat w jakim zagramy to miks tego co napisali bracia Strugaccy, tego co jest w serii gier S.T.A.L.K.E.R (Cień Czarnobyla, Czyste Niebo, Zew Prypeci) i moich własnych wizji. Czas akcji to rok mniej więcej dwutysięczny. Miejsce akcji to Czarnobyl i okolice. Katastrofa w Czarnobylu w roku 1986 to początek wydarzeń, które odmieniły oblicze ziemi. Tak, tej Ziemi (dokładny harmonogram później) Była katastrofa, była akcja ratunkowa i jak się później okazało było też lądowanie, czy też wypadek Obcych. W wyniku decyzji władz powstała Zona, czyli zamknięty obszar wokół elektrowni. Na jej terenie powstało kilka ośrodków badawczych. Pojawili się też stalkerzy, czyli szaleńcy którzy dla chęci zysku, w imię walki o prawdę, czy innych pobudek wkradali się do Zony, zamkniętej strefy. To dzięki nim do opinii publicznej dotarły informacje o tym, co dzieje się w strefie zamkniętej, Zonie. Tylko dzięki nim ludzie dowiedzieli się o sile skażenia, o mutantach, o artefaktach i anomaliach. To dzięki stalkerom, władza musiała przyznać się do wielu błędów i ujawnić informację, które miały być tajne i znane tylko nielicznym. Zona stała się dość szybko terenem walki władzy i wolnych obywateli, reprezentowanych przez stalkerów. Lata mijały i Zona zaczęła żyć własnym życiem. Stała się ona ziemią niczyją, swego rodzaju nowotworem na zdrowym ciele ZSSR. W jej obrębie zaczęły powstawać frakcje, klany, a nawet nowe religie. Sytuacja zaczęła się wymykać spod kontroli władzy. Nie chodziło tylko o aktywność i działalność stalkerów, ale także to co się działo z anomaliami, promieniowaniem. Dokładny harmonogram wydarzeń wrzucę później. (Ciągle nad nim pracuje) Ogólnie w momencie startu sesji, Zona jest terenem poza kontrolą kogokolwiek. Zona rozrasta się samoczynnie i oficjalna władza musi niemal z miesiąca na miesiąca rozszerzać jej obszar, aby chronić cywilów przed tym, co dzieje się w jej obrębie. W samej Zonie, czy to ze świadomego wyboru, czy też z powodu wymuszonych okoliczności ludzie organizuję się i jakoś starają się żyć. Zona staje się zatem teren zupełnie obcym i poza kontrolą. O wpływy walczą liczne frakcje i ośrodki wpływu. Zarys przygody Są zasadniczo dwa. Dwa dobrze dopracowane - wolni stalkerzy - gracze wcielają się w grupę nowicjuszy, którzy pod przywództwem jednego weterana idą do centrum Zony. Akcja zaczyna się w momencie, gdy to co miało być zdobyte jest w rękach stalkerów. Problem w tym, że ich przywódca (weteran i legenda Zony) jest w ciężkim stanie i ledwo żyje. Celem przygody jest powrót z Zony, przy okazji dokonują trudnych wyborów moralnych i taktycznych. Coś co ogólnie można nazwać survival horrorem z moralnym tłem. - FSB - gracze to członkowie elitarnego oddziału kontrolującego w imię władzy znaczny teren Zony. Z rozkazu sekretarza zostaje wybrany oddział, który ma zbadać, a najlepiej przejąć kontrolę na centrum Zony. Zatem pytanie jest takie, czy znajdą się chętni do grania w takich klimatach pod pieczą nowicjusza w pbf-ie. |