Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-04-2015, 00:22   #1
 
Reputacja: 1 GizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znanyGizmoAdon nie jest za bardzo znany
[Warhammer II ed.] Wbrew przeciwnościom


Rytuał przejścia jest jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego norsmena. Właśnie dzięki temu jarlowie mogą decydować, czy młody członek plemienia dołączy do wojów swojego pana zasiadając z nim przy stole w długim domu i udając się na jego wezwanie na zamorskie najazdy, czy trafi w szeregi chłopstwa, tak bardzo potrzebnego dla rozwoju cywilizacji, acz znacznie mniej poważanego i dość często wyszydzanego przez ,,prawdziwych'' ludzi północy.

Tak właśnie było też w plemieniu Sarlów, Bardziej cywilizowanych niż ich północni pobratymcy, jednak nadal norsmenów. Jak co roku młodzieńcy, którzy ukończyli, bądź zbliżają się do swoich siedemnastych urodzin, są poddawani próbie walki na ich potrzeby niewolnicy budują prowizoryczną osadę, mającą przypominać te, których setki jest na wybrzeżach Imperium, Bretonii czy Kislewa zasiedloną przez niewolników zdobytych w poprzednich najazdach. Za pomocą drewnianych pałek i tarcz, chcący się wykazać kandydaci na wojów mają napaść na taką wieś i udowodnić swoje męstwo zdobywają łupy i nawet swoje pierwsze w życiu branki. Właśnie wtedy jarlowie decydują kto trafi do ich drużyny, a kto się nadaje jedynie na rolnika lub rzemieślnika. Czasem któremuś z młodzieńców uda się zaimponować wodzowi, organizując młodych zapaleńców i udowadniając swoje zdolności przywódcze, jednak znacznie częściej te pierwsze najazdy polegają na przysłowiowym wwaleniu się kupą i niezorganizowaną rejzą, dzięki czemu niektórzy z niewolników zyskują nawet wolność i status wolnego chłopa. Ba, czasem nawet któryś dostają propozycje dołączenia do drużyny.

Tegoroczna próba jet wyjątkowa. Dwóch synów króla Sarlów, Hakona II Godwinsona weszło w wiek męski. Syn jego pierwszej żony Helgi, córki zmarłego poprzedniego króla Swena i jego ulubionej branki Madlene, pochodzącej z bretońskiej wioski najechanej prawie dwie dekady wcześniej, są poważnymi kandydatami do objęcia tronu ojca po jego śmierci, jednak czy okażą się godni? Czy może władze obejmie któryś z potężnych jarlów? Pierwsze kroki w drodze do władzy muszą postawić już właśnie teraz, tuż po wejściu w dorosłość.




Witam wszystkich w mojej sesji w systemie Warhammer II ed odbywącej się na północy, w Norsce. Z góry powiem, że sesję tego typu przeprowadziłem już kilka lat temu na żywo ze swoimi znajomymi i bawiliśmy się na prawdę świetnie przez blisko rok. Postaciami graczy byli młodzi norsmeni i niewolnicy uczestniczący w próbie walki i tak też będzie teraz. Postać jest młoda, ma 17 lat i chce udowodnić, że nadaje się do włączenia jej do świty swojego jarla, a być może nawet króla, gdyż w tym roku jego dwaj jego synowie muszą udowodnić swoje zdolności. Król połączył ze swoimi wasalami siły i razem zbudowali wioskę, w której osadzono ponad 100 niewolników obojga płci.

Co do postaci, to przyjmę do sześciu, preferuję wojownicze profesje z Norski, lista znajduje się na stronie 183 dodatku Księga Spaczenia, jednak jeśli ktoś go nie ma, może wziąć np. berserkera z Norski z głównego podręcznika, lub poprosić mnie o przesłanie statystyk. Nie będę miał oporów też przed przyjęciem ucznia wróżbity, czy też innego maga z północy, trzeba jednak to dobrze wytłumaczyć i pamiętać, że nie wszystkie plemiona Norsmenów wyznają bóstwa Chaosu, a Sarlowie właśnie do takich się zaliczają. Oczywiście tak jak inni urządzają najazdy na osady Starego Świata, jednak są one podyktowane raczej chęcią przetrwania, gdyż niegościnna północ nie obfite zbytnio w zasoby żywności, oraz żądzą przygód. Takie postaci zaczną z pierwszą profesją ze standardowym jednym rozwinięciem. Inaczej rzecz ma się niewolników Jeśli będą chętni, to zapraszam z otwartym rękami. Ostatni najazd na wybrzeże Bretonii miał miejsce jakieś pięć zim temu, został sfinansowany przez marienbuskich kupców, którzy handlują z plemieniem i właśnie tak sobie radzą z zadłużonymi w swoich bankach lordami. Z wyprawy przywieziono wiele łupów i niewolników. Można oczywiście zagrać potomkiem któregoś z jeńców, którzy od lat służą jako tania siła robocza norsmenów. Tu właśnie zezwalam na granie kobietą. Będzie to wyglądało tak, jeśli ktoś wybierze jeńca z ostatniego najazdu, tworzy podstawową profesję z podstawowego podręcznika lub dodatku Rycerze Graala z darmowym rozwinięciem, ale będzie miał profesję niewolnika z dodatku Dzieci Rogatego Szczura (odpowiednie statystyki, zmodyfikowane na potrzeby sesji umieszczę na końcu posta) i dodatkowo otrzyma 300 pd na rozwinięcia z tej profesji. Jeśli ktoś chce być potomkiem niewolników, tworzy po prostu tą profesję i tak jak poprzednio dostaje 300 pd. Ta różnica w doświadczeniu wynika z tego, że takie postacie zdołały przeżyć już jakiś czas w tym surowym miejscu w nie ludzkich wręcz warunkach, co zahartowało, bądź złamało ich ducha. Myślę że ciekawą w takim przypadku byłaby postać błędnego rycerza, który w przypływie odwagi (inni powiedzą głupoty), postanowiła samotnie stanąć w obronie zaatakowanej przez najeźdźców wioski, bądź też chłopka, wzięta z bretońskiej wioski za młodu, która ostatnimi czasy zaczęła odkrywać u siebie niezwykłe, magiczne talenty (np. profesja guślarza).

Podam też, że Sarlowie mają wrogów także wśród innych norsmenów, a szczególnie zaciekłymi są Aesligowie, dzikie plemię z północy, oddające cześć mrocznym bóstwom, które ostatnio wywyższyło Slaneesha spośród pozostałych. Można ich także wpleść do swojej historii, a na pewno będą stanowili istotny element fabuły.

Teraz podam co będzie potrzebne aby karta postaci została przyjęta przeze mnie do sesji:
Historia postaci- najlepiej koło strony A4, lub w mniejsze ilości, ale za to o dobrej treści.
Pełna mechanika, według tego co podałem wcześniej.
Deklaracja o tym że ukończyło się 18 lat i że gracz akceptuje to, że wystąpią w sesji elementy, które mogą naruszyć tabu itp.

Posty będę pisać raz na 7 dni i oczekuję, że w tym czasie wszyscy przyjęci w ciągu tego czasu odpowiedzą. Jeśli się zdarzy, że nie będę w stanie napisać (czynniki losowe, praca, choroba itd.) powiadomię o tym zawczasu, tak samo jak inni i w tym przypadku na kolejkę przejmę taką postać na daną kolejkę, jednak takie sytuacje nie powinny zdarzać się zbyt często.
Czy korzystać będziemy doca, tą decyzję pozostawię przyjętym graczom.
Rekrutacja potrwa dwa tygodnie, lub do uzbierania przynajmniej czterech dobrych kart postaci, z sześciu preferowanych przeze mnie.



Profesja niewolnika:

WW+5 A
US Żyw+4
K+5 S
Odp+5 Wt
Zr+5 Sz
Int Mag
SW+5 PO
Ogd PP
Umiejętności: Gadanina, Przeszukiwanie, spostrzegawczość, ukrywanie się, wiedza (norska), język (norski)

Zdolności: bystry wzrok albo czuły słuch, chodu albo twardziel
 

Ostatnio edytowane przez GizmoAdon : 16-04-2015 o 22:34. Powód: Schemat niewolnika był mało czytelny
GizmoAdon jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172