Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-05-2013, 12:20   #21
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Visenya zmieniała swoje pozycje, nie tylko po to by nie dać się zaskoczyć, lecz również po to by mieć większą kontrolę na polu bitwy i móc zaskakiwać swych przeciwników. Trójka uciekających rabusiów zapewne sądziła, że są już niemalże bezpieczni, nie zwracając wystarczającej uwagi na delikatne dziewczę po ich prawej stronie. Był to duży błąd, bo ta zwiewna duszyczka, już miał w swych dłoniach dwa ostre jak brzytwa sejmitary, które już za chwilę miała zamiar zagłębić w jednym z uciekinierów.

Podbiegła w stronę najbliższego celu, planując skupić na nim cały swój atak. Był on niepodważalnie skuteczny, gdy łotr już po chwili padał na ziemi z rozciętym, przez dwa ostrza kręgosłupem.

Mimo sukcesu nie traciła skupienia ani na chwilę, by nie przeoczyć działań drugiego łotra obok niej.

---------------------------------------------------------------

Ruch (bez biegu, nie sugerujecie się postem): 5 pól w dół i jedno dół lewo.

Atak prawą ręką: k12 i k6 = 6 i 4 (trafienie)
Atak lewą ręką: k12-2 i k6-2 = 9-2(7) i 2-2(0) (trafienie)

Obrażenia z obu rąk: 4k6: 1+3+5+5=14 (trup)
 
ElaOP jest offline  
Stary 04-05-2013, 12:44   #22
 
Avarall's Avatar
 
Reputacja: 1 Avarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodze
Ku zaskoczeniu oberwał w lewe ramię, co znacznie wytrąciło go z koncentracji. Z trudem udało mu się utrzymać przywołanego żywiołaka, jednak stracił trochę czasu na to jak i na otrząśnięcie się.

Po chwili jednak zrezygnował z pomocy wezwanego sojusznika. Był on już kilka chwil na polu bitwy i jego dalsze utrzymywanie tutaj wymagało poświęcenia energii, którą Silvadar postanowił zaoszczędzić. Uznał, że obecna sytuacja na polu walki jest pod kontrolą, bowiem została jedyne mała garstka bandytów, z którą to już drużyna nie powinna mieć jakichkolwiek problemów. Stąd też żywiołak w ciągu kilku chwil uległ rozproszeniu.

Napiął łuk i wycelował w najbliższego rabusia, jednakże chybił. Strzelanie ze zranioną ręką okazało się tym razem zbyt trudne dla maga wiatru.
Zaklął pod nosem, zły zarówno na siebie jak i na bandytów, którzy go poranili.

__________-

Strzał: 2 i 3, pudło
 
Avarall jest offline  
Stary 04-05-2013, 13:03   #23
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Niezadowolony z tego, że jacyś bandyci chcą uciec, George rzucił się za nimi w pogoń. W końcu zatrzymał się, wycelował, strzelił... tylko po to by zobaczyć, jak strzała bezsilnie odbija się od skórzanej zbroi uciekającego obwiesia.

_____________________________
Celowanie (-2, za dystans)
k10 - 2 = 3 - 2 = 1
k6 - 2 = 4 - 2 = 2

Ruch - 6 pól do przodu
 
Kerm jest offline  
Stary 04-05-2013, 19:17   #24
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Ambram zmienił tylko broń na młot i choć wiedział, że szanse ma małe, puścił się pędem za uciekinierami. A niech im jeszcze pietra napędzi, może rzucą już swój niecny proceder, wiedząc że kiedyś sprawiedliwość, może im zostać ostatecznie wymierzona.

===
11 w lewo
 
AJT jest offline  
Stary 04-05-2013, 20:51   #25
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Widząc zaszlachtowanego towarzysza, drugi rabuś ledwo co się zawahał by zaraz potem biec dalej co sił. Drugi uciekinier już całkiem zniknął w leśnych ostępach. Leśną polanę zalewały teraz strugi krwi, wsiąkając powoli w ziemie. Zwłoki były wszędzie w zasięgu wzroku. Nie należało to najprzyjemniejszych widoków.



Kolejność:
1.AJT
2.Avarall
3.Kerm
4.Rabusie
5.ElaOP
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 05-05-2013, 16:40   #26
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Jeden z bandytów przepadł gdzieś w krzakach, ale George nie zamierzał dopuścić do tego, by i kolejny zdołał ujść cało.
Pogonił za uciekającym, zatrzymał się, strzelił...
Trafiony łotrzyk przyklęknął, ale zaraz się podniósł.
Widać obrażenia nie były takie duże, jak chciałby tego wojownik.

______________________________
Celowanie:
k10 - 2 = 8 - 2 = 6 (trafiony
k6 - 2 = 1 - 2 = -1

Obrażenia:
2k6 = 8 (szok)
 
Kerm jest offline  
Stary 05-05-2013, 16:51   #27
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Visenya widząc ostatniego uciekiniera, nie odpuszczała ani na chwilę. Porządny zabójca nie pozwala odejść swojemu celowi. Ona zaś była profesjonalistką w swoim fachu. Puściła się biegiem za ostatnią ofiarą, nie dając jej szans. Dwa kolejne cięcia, skropiły obficie ziemię krwią, by zaraz potem pokryć je ciałem kolejnej ofiary.

-------------------------------------------------
Ruch 8 + 2 (o ile bieg będzie konieczny)

Trafienie prawą ręką= 6+6+1 = 13(trafienie z przebiciem)

Trafienie lewą ręką= 9-2=7 (trafienie)

Obrażenia z obu rąk= 5+3+5+1+3=17(trup)
 
ElaOP jest offline  
Stary 06-05-2013, 07:40   #28
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Zapadła dłuższa cisza, w której dało się słyszeć tylko szum wiatru i głośniejsze oddechy niektórych z was. Walka wyraźnie była emocjonująca i dała wam zastrzyk adrenaliny. Byliście żądni przygody...no może poza Silvadarem, który aktualnie walczył z silnym bólem i nie bardzo mógł się skupić na niczym innym. Teraz gdy pokonaliście bandytów, mogliście ich spokojnie przeszukać. Może któryś z nich ma przy sobie skradzione monety i pierścień. Gdyby tak bardzo dopisało wam szczęście to byłby wyjątkowo lekki zarobek. Tylko co jeśli pierścień miał akurat ten jeden bandyta który zdołał uciec? A może ma go zupełnie inny zbir z bandy którego wcale tu nie było. Zaraz wszystko mogło się wyjaśnić.

 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 06-05-2013, 09:25   #29
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
- Silvadar? Jak się czujesz? - Gdy padł ostatni bandzior George mógł wreszcie zainteresować się kompanem. Było to co prawda bardziej zainteresowanie bierne, bo na leczeniu ran znał się kiepsko, ale zawsze mógł owinąć ranę jakąś szmatą.
A potem, gdy najważniejsza sprawa zostanie załawiona, można się było zabrać za sprawdzenie, co interesującego mieli przy sobie bandyci.

***

George podniósł się znad ostatniego przeszukiwanego truposza.

- Nie ma tego nieszczęsnego pierścienia - powiedział. - Znaleźliście coś?

Dorzucił znaleziony przy nieżyjącym bandycie mieszek do stosu leżących rupieci i wyprostował się.

- Jak na moje oko, mamy tu niezły kawałek grosza. - Podszedł do wspomnianego wcześniej stosu i zaczął uzupełniać zapas strzał. Tanie bo tanie, ale na drzewach nie rosły, a - co wszyscy wiedzieli - od czasu do czasu się przydawały. Dwa pełne kołczany powinny wystarczyć. - Można by to zabrać do wioski, a tych truposzy się pozbyć. Wynieść kawałek.


Jak przeszukać wszystko, to wszystko...
George pochylił się, by spojrzeć w głąb studni. Bardowie w swych opowieściach opowiadali różne różności o zastosowaniach studzien - od schowania tam skarbu, po sprzątanie zalegających masowo dokoła zwłok. Może i teraz warto by spróbować znaleźć jakieś mądre zastosowanie?
Pochylił się nad ocembrowaniem i spojrzał w głąb studni.
Było na tyle głęboko, że nie było widać dna. Zejść, żeby sprawdzić?

Rozpalił jedną ze zdobycznych pochodni i rzucił w dół. Płomień zgasł, po zetknięciu się z taflą wody. Dziesięć metrów, tak na oko...

- Visenya, sprawdzisz, czy tam czegoś ciekawego nie ma?
 
Kerm jest offline  
Stary 06-05-2013, 10:13   #30
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Łotrzyca spojrzała w dół studni. Po ich ukończonej walce, nie bardzo uśmiechało jej się schodzenie w miejsce, z którego mogła potem już nie wyleźć. Miała jednak świadomość, że wspinała się najlepiej z drużyny i wolała zejść sama niż by próbował tego któryś z pozostałych członków grupy.

-No dobrze...zejdę tam. Lina przyda się do asekuracji. Przywiążę ją sobie do pasa i powoli zejdę, a wy będziecie trzymać drugi koniec. To rozsądniejsze rozwiązanie niż zwykłe zejście po linie, bo jeśli na dole jest coś co ma mnie zeżreć to lepiej byście mogli mnie szybko wyciągnąć.-Powiedziała, po czym zaczęła obwiązywać swoje biodra sznurem.
 
ElaOP jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172