Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Opowieści Bardów
Zarejestruj się Użytkownicy

Opowieści Bardów Wielu bardów zaprezentowało już swe pieśni w karczmie, wielu kuglarzy rozbawiło publiczność na ulicach. Spróbuj i ty zyskując sławę i trzos pełen monet. (Twórczość własna forumowiczów - materiały, pomoce do gry itp.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-03-2008, 15:42   #1
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Warianty paladyna

Srd- darmowe informacje, które przekazał Wizards po opublikowaniu edycji 3.5, materiał darmowy z Unearthed Arcana:

Warianty Paladyna: Paladyn Wolności, Paladyn Tyranii, Paladyn Rzezi.

Trzy zademonstrowane tutaj klasy to przykładowe alternatywne klasy paladyna w zależności od charakteru. Każdy z nich podąża za określonym kodeksem odpowiednim do ich charakteru. Paladyn wolności posiada chaotyczny dobry charakter i poświęca się walce o niezależność i wolną myśl. Paladyn tyrani jest jego przeciwieństwem, jest praworządnym złym niegodziwcem skupiającym się na kontrolowaniu i zniewalaniu słabszych od siebie. Paladyn rzezi natomiast to brutalnych czempion chaosu i zła, który nie pozostawia po sobie nic poza zgliszczami. (Jeśli używasz tych wariantów, możesz przemyśleć używanie terminu „Paladyn honoru” w celu nazywania podstawowego paladyna z podręcznika gracza).

Podani paladyni nie są w zamierzeniu unikalnymi klasami, a raczej wariatami klasy paladyna, w zależności od charakteru. Mają takie same kości wytrzymałości, premie do ataku, liczbę punktów umiejętności na poziom, biegłości w broni i pancerza oraz liczbę zaklęć na dzień. Klasy te są identyczne, z wyjątkami zapisanymi poniżej. Jeśli zdolność specjalna nazywa się tak samo jak oryginalna u paladyna to funkcjonuje ona tak samo jak ta u paladyna.

Poziom Paladyn Wolności
1 Aura dobra, wykrycie zła, ugodzenie zła 1/dzień
2 Boska łaska, nakładanie rąk
3 Aura nieugiętości, boskie zdrowie
4 Odpędzanie nieumarłych
5 Ugodzenie zła 2/dzień, Specjalny wierzchowiec
6 Usunięcie choroby 1/tydzień
7 -
8 -
9 Usunięcie choroby 2/tydzień
10 Ugodzenie zła 3/dzień
11 -
12 Usunięcie choroby 3/tydzień
13 -
14 -
15 Usunięcie choroby 4/tydzień, ugodzenie zła 4/dzień
16 -
17 -
18 Usunięcie choroby 5/tydzień
19 -
20 Ugodzenie zła 5/dzień

Poziom Paladyn Tyranii
1 Aura zła, wykrycie dobra, ugodzenie dobra 1/dzień
2 Boska łaska, zabójczy dotyk
3 Aura rozpaczy, boskie zdrowie
4 Karcenie nieumarłych
5 Ugodzenie dobra 2/dzień, Specjalny wierzchowiec
6 Powodowanie choroby 1/tydzień
7 -
8 -
9 Powodowanie choroby 2/tydzień
10 Ugodzenie dobra 3/dzień
11 -
12 Powodowanie choroby 3/tydzień
13 -
14 -
15 Powodowanie choroby 4/tydzień, ugodzenie dobra 4/dzień
16 -
17 -
18 Powodowanie choroby 5/tydzień
19 -
20 Ugodzenie dobra 5/dzień

Poziom Paladyn Rzezi
1 Aura zła, wykrycie dobra, ugodzenie dobra 1/dzień
2 Boska łaska, zabójczy dotyk
3 Osłabiająca aura, boskie zdrowie
4 Karcenie nieumarłych
5 Ugodzenie dobra 2/dzień, Specjalny wierzchowiec
6 Powodowanie choroby 1/tydzień
7 -
8 -
9 Powodowanie choroby 2/tydzień
10 Ugodzenie dobra 3/dzień
11 -
12 Powodowanie choroby 3/tydzień
13 -
14 -
15 Powodowanie choroby 4/tydzień, ugodzenie dobra 4/dzień
16 -
17 -
18 Powodowanie choroby 5/tydzień
19 -
20 Ugodzenie dobra 5/dzień

Właściwości klasowe Paladyna Wolności:

Umiejętności klasowe: Zastąp umiejętność klasową Dyplomacja umiejętnością Blefowanie

Aura nieugiętości(zn): Od 3 poziomu Paladyn wolności jest odporny na efekty przymusu. Każdy sojusznik w odległości 3 m od paladyna otrzymuje premię +4 do rzutów obronnych przeciwko efektom przymusu. Oprócz tego ta umiejętność funkcjonuje zupełnie jak palatyńska umiejętność Aura odwagi.

Czary: Usuń następujące czary z listy czarów paladyna: ochrona przed chaosem, magiczny krąg ochrony przed chaosem, rozproszenie chaosu, ujawnienie kłamstw, ochrona przed śmiercią

Dodaj następujące czary do listy czarów: 1 poziom- ochrona przed prawem, 3 poziom- magiczny krąg ochrony przed prawem, 4 poziom- rozproszenie prawa, swoboda ruchów

Kodeks: Paladyn wolności musi mieć charakter chaotyczny dobry, inaczej traci wszystkie zdolności klasowe. Dodatkowo kodeks paladyna wolności wymaga szanowania wolności innych, pomaganie potrzebującym(chyba że ich cel jest zły lub praworządny) oraz karać tych którzy zagrażają wolności osobistej jednostek.




Właściwości klasowe Paladyna Tyrani:

Umiejętności klasowe: Zastąp umiejętności klasową Dyplomacja umiejętnością Zastraszanie.

Aura zła(zw): Siła aury zła(zobacz zaklęcie wykrycie zła) jest równa jego poziomowi w tej klasie, tak samo jak w przypadku złego kapłana.

Wykrycie dobra(zc): Paladyn tyranii może używać [b]Wykrycia dobra[/i] na życzenie.

Zabójczy dotyk(zn): Od 2 poziomu Paladyn tyrani może zadawać rany za pomocą ataku dotykowego wręcz. Każdego dnia paladyn tyrani może zadać tyle obrażeń ile wynosi jego poziom x modyfikator z charyzmy. Cel wykonuje rzut obronny na wolę(ST= 10 + ½ poziomu paladyna + modyfikator z charyzmy) aby zanegować połowę obrażeń.

Alternatywnie paladyn tyrani może zużyć całą lub część tej mocy aby uleczyć nieumarłych, tak jak zadawanie ran. Poza tymi zmianami ta zdolność działa jak paladyńskie nakładanie rąk.

Aura rozpaczy(zn): Od 3 poziomu paladyn rozpaczy emanuje plugawą aurą, która sprawia, że przeciwnicy w odległości 3 m od niego otrzymują karę -2 do wszystkich rzutów obronnych. Poza tą zmianą funkcjonuje tak jak Aura odwagi paladyna.

Powodowanie choroby(zc): Paladyn tyrani może zarazić kogoś chorobą(tak jak zaklęcie zakażenie) za pomocą dotyku określoną ilość razy tygodniowo.

Karcenie nieumarłych: Paladyn tyrani karci zamiast odpędzać nieumarłych.

Lista czarów: zastąp listę czarów paladyna tą: 1 poziom- Obawa, splugawienie broni(przeciwieństwo pobłogosławienia broni), przeklęcie wody, wykrycie trucizny, wykrycie nieumarłego, boska łaska, zagłada, odporność na żywioły, zadawanie lekkich ran, magiczna broń, ochrona przed chaosem, ochrona przed dobrem, czytanie magii, cnota, odporność, stworzenie wody; 2 poziom- Siła byka, leczenie lekkich ran, ciemność, Opóźnienie działania trucizny, Splendor orła, Wstrzymanie osoby, zadawanie średnich ran, Mądrość sowy, odporność na energię, niewykrywalny charakter; 3 poziom- nałożenie klątwy, leczenie średnich ran, głębsza ciemność, ujawnienie kłamstw, rozproszenie magii, większa magiczna broń, uzdrowienie wierzchowca, zadawanie poważnych ran, magiczny krąg przeciw chaosowi/dobru; 4 poziom-Złamanie(przełamanie?) zaklęcia, leczenie poważnych ran, rozproszenie zła, rozproszenie chaosu, Dominacja osoby, nieświęty miecz, zadawanie krytycznych ran

Przepraszam za ewentualne błędne tłumaczenie nazw zaklęć, korzystałem przy tym z nazw z podręcznika edycji 3.5.

Kodeks: Paladyn tyranii musi mieć praworządny zły charakter inaczej traci wszystkie właściwości klasowe. Dodatkowo Paladyn tyranii musi szanować władze, dopóki mają one wystarczająco dużo siły, aby władać nad słabszymi, postępować zgodnie z dyscypliną(nie pędzić na rzeź, kontrolować swoje zachowanie i swoich sług, itp.), pomagać tym który pomagają mu zwiększyć swoją pozycję lub ją utrzymać, karać tych, którzy kwestionują jego autorytet.



Właściwości klasowe Paladyna Rzezi:

Aura zła(zw): Siła aury zła(zobacz zaklęcie wykrycie zła) jest równa jego poziomowi w tej klasie, tak samo jak w przypadku złego kapłana.

Wykrycie dobra(zc): Paladyn rzezi może używać [b]Wykrycia dobra[/i] na życzenie.

Zabójczy dotyk(zn): Od 2 poziomu Paladyn rzezi może zadawać rany za pomocą ataku dotykowego wręcz. Każdego dnia paladyn rzezi może zadać tyle obrażeń ile wynosi jego poziom x modyfikator z charyzmy. Cel wykonuje rzut obronny na wolę(ST= 10 + ½ poziomu paladyna + modyfikator z charyzmy) aby zanegować połowę obrażeń.

Alternatywnie paladyn rzezi może zużyć całą lub część tej mocy aby uleczyć nieumarłych, tak jak zadawanie ran. Poza tymi zmianami ta zdolność działa jak palatyńskie nakładanie rąk.

Powodowanie choroby(zc): Paladyn rzezi może zarazić kogoś chorobą(tak jak zaklęcie zakażenie) za pomocą dotyku określoną ilość razy tygodniowo.

Karcenie nieumarłych: Paladyn rzezi karci zamiast odpędzać nieumarłych.

Osłabiająca aura(zn): Od 3 poziomu Paladyn Rzeci emanuje na odległość 3 m aurą osłabiającą jego przeciwników, wrogowie otrzymują karę -1 do KP. W każdej innej sprawie działa ta umiejętność jak paladyńska aura odwagi

Lista czarów: zastąp listę czarów paladyna tą: 1 poziom- Obawa, wywołanie strachu, splugawienie broni(przeciwieństwo pobłogosławienia broni), przeklęcie wody, wykrycie trucizny, wykrycie nieumarłego, boska łaska, odporność na żywioły, zadawanie lekkich ran, magiczna broń, ochrona przed prawem, ochrona przed dobrem, czytanie magii, cnota, odporność, stworzenie wody; 2 poziom- Siła byka, leczenie lekkich ran, ciemność, Opóźnienie działania trucizny, Splendor orła, zadawanie średnich ran, Mądrość sowy, odporność na energię, niewykrywalny charakter; 3 poziom- ślepota/głuchota, leczenie średnich ran, głębsza ciemność, modlitwa, rozproszenie magii, większa magiczna broń, uzdrowienie wierzchowca, zadawanie poważnych ran, magiczny krąg przeciw prawu/dobru; 4 poziom-Złamanie(przełamanie?) zaklęcia, leczenie poważnych ran, rozproszenie zła, rozproszenie prawa, trucizna, nieświęty miecz, zadawanie krytycznych ran

Przepraszam za ewentualne błędne tłumaczenie nazw zaklęć, korzystałem przy tym z nazw z podręcznika edycji 3.5.

Kodeks: Paladyn rzezi musi mieć charakter chaotyczny zły, inaczej traci swoje właściwości klasowe. Dodatkowo musi nie szanować żadnych autorytetów, nie będzie też utrzymywał kontaktów z kimś kto obraża jego moralny kodeks, którzy nie zademonstrowali swojej fizycznej wyższości nad paladynem rzezi, odmawiać pomocy potrzebującym i siać pożogę i zniszczenie na swojej drodze.



‘d20 System’ and the ‘d20 System’ logo are trademarks of Wizards of the Coast, Inc.
and are used according to the terms of the d20 System License version 6.0.
A copy of this License can be found at www.wizards.com/d20.
Requires the use of a Roleplaying Game Core Book published by
Wizards of the Coast, Inc.


Variant Character Classes :: d20srd.org
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 30-03-2008 o 16:06.
Qumi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172