Dział Postapokalipsa | Propozycje na drugą połowę 2024 Przeglądając szufladę z różnymi pomysłami, częściowo rozpisanymi już na brudno, czasami będącymi jedynie szkicami, postanowiłem niezobowiązująco sprawdzić, które mogą kogoś z Was zainteresować. Ankieta jest jawna, żebym w odpowiednim momencie wiedział, do kogo uderzyć, ale nie istnieją jeszcze żadne konkretne terminy dla sesji, to tylko wyprzedzające „rozeznanie rynku”. WFRP 2ed - „Srebrny cielec”
Nordland, 2512 KI, pierwsze półroczne sprawowania władzy przez księcia-elektora Theodorica Gaussera. Obdarzona prawem głosu elektorskiego prowincja odbudowuje się z patriotycznym wigorem, zawiązują się nowe lokalne sojusze, trwa wymiana politycznych elit oraz nowy podział wpływów w handlowych gildiach. Lecz wszystko to dzieje się w obrębie murów Salzenmundu i pozostałych miast Nordlandu, w bezpiecznym schronieniu z dala od mroku czającego się na Srebrnych Wzgórzach, na surowym wybrzeżu Morza Szponów czy na pograniczu z enigmatycznymi elfami z Laurelornu.
Przygoda dla grupy obieżyświatów gotowych wspomóc strażników dróg w rozwikłaniu tajemnicy zniknięć podróżnych w północnej części prowincji. Traveller - „Pierścień Sonaresu”
Odizolowany od wszechświata system słoneczny z ludzką cywilizacją, która nie rozwinęła jeszcze technologii napędu skokowego, ale kolonizuje ciała niebieskie wewnątrz układu. Grupa specjalistów od operacji w obrębie gigantycznego pasa asteroidów otrzymuje pozornie rutynowe zlecenie od prywatnej firmy górniczej, ale szybko dochodzi do wniosku, że realizacja kontraktu może okazać się znacznie trudniejsza niż sądzono.
Twarde science-fiction w środowisku belterów, ludzi próżni eksplorujących asteroidy w głębi systemu Solares. Mieszanina thrillera, survivalu w kosmicznej próżni, szpiegostwa przemysłowego i kilku innych wątków oparta bardzo mocno na oryginalnej minikampanii Travellera „Beltstrike”. World of Darkness - „Wzgórza szaleństwa”
Rok 2024, Bieszczady. Patrol Straży Granicznej dokonuje przerażającego odkrycia w pobliżu granicy polsko-ukraińskiej. Grupa strażników i miejscowych policjantów musi przeprowadzić pośpieszne śledztwo, zanim informacja o zbrodni przedostanie się do opinii publicznej, lecz nikt z grupy dochodzeniowej nie ma pojęcia, z jakim szaleństwem przyjdzie im się zmierzyć.
Storytellingowa sesja w klimatach Łowcy. W zależności od liczby graczy (minimum 2) obsadzą oni rolę funkcjonariuszy SG, policji, ewentualnie prokuratorów w ramach utajnionego śledztwa w malowniczych Bieszczadach. Alien - „Rydwan Bogów”
Gotowy scenariusz „The Chariot of Gods” i klasyka gatunku: sygnał alarmowy, dryfujący w próżni wrak i desperacka walka przypadkowych ratowników o ocalenie własnego życia. Sesja o szybkim tempie i wysokiej śmiertelności w uniwersum Aliena, oczywiście na mechanice dedykowanego systemu. Zew Cthultu - „Szept otchłani”
Rok 2024, polskie wybrzeże. Dewastacja starych pruskich grobowców krzyżuje ścieżki dziennikarza Onetu i miejscowego księdza, a zbieg niewytłumaczalnych i niepokojących wydarzeń powiększa ten duet o wezwanego do interwencji policjanta i zatroskanego dziwnym zachowaniem lokalnych zwierząt weterynarza. Wspólnie przyjdzie im stawić czoła zagadce, której nie udało się pogrzebać na wieki wieków poprzednim włodarzom tych ziem.
Detektywistyczny horror w czasach obecnych, dla 2-4 graczy lubiących uniwersum Lovecrafta. Nie wiem jeszcze, na jakiej wersji mechaniki bym to poprowadził, sugeruję nastawić się na mocny storytelling (i nie sugerować się zdefiniowanymi płciami BG, żeńskie postacie z wyjątkiem proboszcza byłyby mile widziane). Degenesis: Rebirth - “Lód i piasek”
Północna rubież Protektoratu Justitianu, więzienne miasteczko Sinder, gdzie zesłani do prac przymusowych przestępcy mierzą się w surowych warunkach z eksploatacją skandynawskiego lodowca. Strzeżeni przez brutalnych Sędziów i pogodzeni ze znojnym życiem w nieprzyjaznej krainie, znienacka stają w obliczu dużo większego niebezpieczeństwa. Kiedy znika bez śladu jedyny technomanta w Sindarze, a do osady wraca z zakrwawionym koń wysłanego na południe posłańca Sędziów, rozpoczyna się wyścig z czasem. Od strony Martwego Morza wiatry niosą tumany słonego piasku, w nim zaś skrywają się ci, którzy co dwadzieścia lat nadciągają na południowe krańce Pustyni Stukowa rozprawiając się z intruzami naruszającymi granice ich łowieckiego terytorium.
Postapokaliptyczna sesja w klimatach DEG:R, dla 3-4 graczy wcielających się w role więźniów stających w obliczu zagrożenia nie tylko dla nich, ale całej lokalnej społeczności. Akcja osadzona w północnej części Dolnej Saksonii, na wybrzeżu Morza Północnego (nota bene już wyschniętego), na pograniczu cywilizowanych ziem Protektoratu Justitianu i skrajnie niegościnnej Pustyni Stukova.
Myślę, że tyle propozycji na ten moment wystarczy. Jak wspomniałem wcześniej, jest to mocno wyprzedzająca sonda bez zadeklarowanych terminów startu. Interesuje mnie stopień zainteresowania dla w/w propozycji - czas pokaże, czy coś się z tego urodzi.
__________________ Królestwo i pół księżniczki za MG gotowego poprowadzić Degenesis!
Ostatnio edytowane przez Ketharian : 04-04-2024 o 11:25.
Powód: literówki
|