Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy

Świat Mroku Świat Mroku


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-10-2019, 23:55   #13
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Będę dzis rozrzutny i pozwolę sobie nie zgodzić się z Mi Raazem. Rozumiem, że widzisz problem w kwestii Tradycji jakoby były mniej zorganizowane niż Technokracja. Oczywiście, że są.

Jednakże z punktu widzenia konstrukcji świata Tradycje mają lepiej zorganizowaną strukturę niż np. Camarilla. Mamy wewnętrzne struktury pojedynczych Tradycji, mamy struktury je łączące, istnieją Fundacje często zrzeszające przedstawicieli wielu Tradycji, mamy Kabały. Mag może dostać nawet rozkaz konkretnej aktywności, szczególnie przedstawiciele bardziej hierarchicznych tradycji.

Z punktu widzenia tego w jaki sposób podręczniki konstruują świat, to bardzo kładą nacisk na istnienie kabał oraz fundacji.
Z tymi technomantami to też nie do końca tak. Eterycy potrafią być niezgodni z konsensusem nie mniej niż verbeny i bardzo dobrze rozumieć z hermetykami. Pewnym problemem są wirtualni, tylko, że...
...nie bez przyczyny tylko technomanci w tradycjach mają prawo odrzucać rekwizyty. Oczywiście, robią to później lecz wynika to ze współpracy między innymi tradycjami, wymiany doświadczeń oraz powszechnie nauczanych w tradycjach rzeczach łączących magye wszystkich w jedno. Tego brakuje w Unii. Jeśli mag z arete 5 ciągle nie tylko pluwa na mistyków ale w najmniejszym stopnie nie "zbzikował" chociaż lekko swych naukowych teorii to nie wiem czy nadaje się na członka Tradycji, a i elastyczna magya powinna być u niego silnie ograniczona, łącznie z kwestią rekwizytu odrzuconego. Ktoś taki wydaje się oporny wiedzę i doświadczenia.


Wracając do innych systemów, skupiając się na głównej trójcy to oczywiście, że Wilkołak jest najłatwiejszy. Najgorzej bywa z Wampirem. Nie wiem czemu pijawki tak lubią knuć, a i nacisk na kokieterie w samym systemie nie jest, niestety, tak silny. Trochę też kwestia popularnej struktury przygody utrudnia budowanie spójnej drużyny u ssaków. Wilkołaki czy magów zawsze da się rzucić na wyprawę, do umbry, do innego miast, nadać cel itd. Wampiry średnio. Oczywiście pomijam Sabat, sabatnicy są łatwi z racji sfor i zamordyzmu organizacji.
O innych systemach jak dyskusja się trochę rozwinie.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180