|
Świat Mroku Świat Mroku |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-06-2008, 03:47 | #16 | |
Reputacja: 1 | @Sasza Cytat:
... a tak ogolnie, to nie wiem jak jest w nowym Wampirze, nie napisales czy grasz w Maskarade czy Requiem. W Maskaradzie kwestia jest imho dosc jasna (Requiem iestety nie znam). Gracz tworzac postac wydaje pkt w cechy pozycji, gdzie moze wpakowac je 9pkt) w ghule. To imho nie jest kwestia ile sobie po prostu ludzi zghulił, lecz ile moze ich miec. Kazdy ghul powyzej bazowej cechy pozycji wiaże sie z książęcym pozwoleniem na to i choc oczywistym jest, że łatwiej o 'pozwolenie' na zghulenie śmiertelnika, niż o 'pozwolenie' na potomka wampirzego, to książę musi wyrazic zgode i wiąże sie to ze wzrostem cechy pozycji, a na to trzeba zapracowac. Dlatego nastepnym razem jak ci gracze tak zrobia, ze zaczynaja gre ghulowaniem na potege, to ogłoś bloodhunt jako npc-książę wampirzy to sie moze munchkiny oducza robic sobie jaja z WoD'a :P Mozesz tez zdecydowac iz ktorys ghul pospiewał jednej osobie za dużo (bo podejrzewam iz typy dajace 5 ghuli sobie bonusowo po starcie nie biora osob na 100% zaufanych, a Tobie wystarczy 95% :P) i masz bloodhunt za łamanie maskarady, bo wampir za swego ghula odpowiada. Problemem nie jest tu mechanika ktora pozwala na takie jazdy, lecz podejscie graczy do gry. Jak próbują w bezsensowny sposob wycisnac z systemu co tylko mozna bo ich to podpakowuje, to tęp to, a pomyslow na to moze byc mnóstwo (ja ci dalem tylko 2 mocno brutalne :P kombinuj dalej)
__________________ "Soft kitty, warm kitty, little ball of fur... Happy kitty, creepy kitty, pur, pur, pur." "za (...) działanie na szkodę forum, trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz!" Ostatnio edytowane przez Leoncoeur : 05-06-2008 o 04:03. | |
| |