|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-11-2016, 22:01 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Miecze, mechanika i magia. Ścieżka awanturnika. Wstępniak Witam w komentarzach do sesji, pt. Miecze, mechanika i magia. Ścieżka awanturnika.. Jak już nam z rekrutacji wyszło każdy oczekuje czegoś innego, więc może być tylko gorzej. Plan jest taki, że przechodzimy teraz do uściślenia dekoracji, czyli świata przedstawionego i tworzenia postaci (niektórzy już przeszli). Jeśli niebo nie zwali się nam na głowy, sesja ruszy 11 listopada w takim składzie, jaki będzie chętny, zwarty i gotowy. Pozostali albo dobiją później, albo wcale, wedle uznania. W trakcie rekrutacji otrzymałem 10 kompletnych zgłoszeń, z których każde wskazywało na kreatywnego gracza, chociaż często w różny sposób plus jeszcze jedno zgłoszenie dosłano chwilę później. W sumie chęć gry zadeklarowali (kolejność chronologiczna):
Jak wiecie, wśród pytań w formularzu zgłoszeniowym znajdowały się dwa pytania o motywy, które chcielibyście i nie chcielibyście spotkać na sesji. Oto zestawienie Waszych preferencji, wśród których muszę lawirować. Nie jest to łatwe, bo bodaj dwie osoby wprost napisały, że nie chcą steampunka, podczas gdy kilka innych - co widać było w wątku rekrutacyjnym - wręcz przeciwnie. Motywy, które chcielibyście spotkać na sesji
Motywy, których należy się wystrzegać
Kolejną rzeczą, którą próbowałem ustalić przy pomocy formularza rekrutacyjnego, to proporcje miecza, magii i techniki w świecie przedstawionym, przy czym mieliśmy małe nieporozumienie. Jakkolwiek, głosy rozłożyły się następująco: Czyli przede wszystkim miecze, dalej magia, na końcu technika. Punkty nie uwzględnionego już tu skomand92, który późno się dosłał, rozkładają się 5/3/2, czyli wpasowują się w ustalone proporcje. Co z tego wychodzi? Przede wszystkim trzymam się tego, co pisałem w rekrutacji w sekcji Świat oraz Postacie w świecie, poza tym że skłaniam się ku modyfikacji sytuacji startowej - otóż bohaterowie mieliby stanowić załogę nie tyle statku, co sterowca, znajdującego się w opałach i do tego nad nieznanym lądem. Ci, którzy chcieli znać proch, mogliby go znać. Powiem więcej, opierając się na tym, co do tej pory otrzymałem i dowiedziałem się od Was, każdy mógłby grać zasadniczo tym, czym chce, nie ma tam jakichś większych rozdźwięków, czy sprzeczności ani motywów, które mi totalnie nie leżą, czy nie pasują do założeń sesji. Ale na tym koniec. Nie wiecie jak wygląda świat pod Wami, nie wiecie jaki jest tam poziom technologiczny, jak się ma sprawa z magią, ani jaki poziom społeczny i ustrój charakteryzuje tubylcze ludy czy cywilizacje. I albo akceptujecie, że będziemy odkrywali to wspólnie w trakcie sesji, stosując jako kontekst wszystkie wyrażone przez Was preferencje, albo nie akceptujecie i rozstajemy się w pokoju. Tymczasem myślę, że może być fajnie, jeśli Ci, z którymi już uzgodniłem postacie (bodaj czwórka graczy), wrzucą je tutaj, żeby pozostali widzieli, co nam z tego zaczyna wyglądać. Linki Sesja (link będzie, jak założę wątek sesji) Rekrutacja Sonda (Miecze, mechanika i magia)
__________________ Jedyna potrzebna moc to ta, która pozwala powstać po upadku. Ostatnio edytowane przez dzemeuksis : 07-11-2016 o 22:20. |