|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
19-09-2020, 17:52 | #1 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | [Warhammer 2 ed] - Bastion - przez ostępy Ostlandu Siemka - Chciałbym ogłosić rekrutację do sesji Bastion w realiach 2-giej edycji Warhammera. Dokładniej o tej: http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...-ostlandu.html - Sesja już trochę się trwa (ok 1,5 roku). Z piątki początkowych Graczy została dwójka, młody szlachcic (Kerm) i krasnoludzki wojownik (Gladin). I tak sobie przez dłuższy czas graliśmy we trójkę. No ale ostatnio Gladin musiał zrezygnować z gry więc w tej chwili Kerm został sam na placu boju. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekrutę dodatkową. - Co do fabuły to rzecz dzieje się w Ostlandzie w 2519 KI. BG są zakontraktowanymi pracownikami wolfenburskiego ratusza (Wolfenburg - stolica Ostlandu). Zadaniem BG jest odnalezienie zaginionej górskiej twierdzy von Falkenhorstów jaka była położona w Górach Środkowych. O tej twierdzy nie było żadnych wieści od tak dawna, że stała się na pół legendarna. No i taki był mniej więcej punkt startowy oryginalnej ekipy. Akcja zaczynała się tuż po żniwach czyli mniej więcej w odpowiedniku naszego sierpnia. - Na tą chwilę akcja ma miejsce w Zamku Lenkster w okolicach jesiennej równonocy. BG przeżyli sporo przygód i zjechali sporo traktów. No aż dotarli właśnie do Lenkster na pograniczu z Górami Środkowymi i Hochlandem. Okolica (poprawdzie to to święto na całe Imperium) szykuje się do jesiennego festynu no a BG min. przeszukują archiwa zamku w pszukiwaniu tropu prowadzącego do owej górskiej twierdzy. Wcześniejsze wskazówki bowiem sugerowały, że w Lenkster coś mogłoby być na ten temat. - Kim by byli nowi BG? Też pracownikami wolfenburskiego ratusza, tak samo jak oryginalna ekipa. Tacy co spędzili ok tygodnia czy dwóch w drodze z Wolfenburga i mniej więcej w okolicach festynu jesiennego dotrą do Lenkster. Więc jak ktoś by był chętny i szykował postać to do standardowej fabuły postaci trzeba by dodać motywy dołączenia do takiej wyprawy w nieznane. Oraz motyw indywidualny co “przy okazji” chce BG osiągnąć po dotarciu do owej górskiej twierdzy. - Sesja jest mocno “imperialna” więc najchętniej bym widział postacie ludzi z Imperium. Więc żadnych orków, kultystow, mutantów czy innych zwierzoludzi (od kultystów to prowadzę inną sesję, “Kultyści” właśnie więc jakby ktoś miał ochotę to zapraszam). A detale są w punkcie “Drużyna Imperium” w oryginalnej rekrucie do której poniżej przekleiłem link. - Sama sesja zwykle toczy się mniej więcej w 1-tygodniowym rytmie. Gdzie dla Graczy na zmajstrowanie posta są dni robocze a dla mnie weekendy. - W grze jest używana mecha i jak trafią się jakieś walki to nawet sporo. No ale mecha i kulanie raczej zostaje po mojej stronie. Czasem tylko proszę by ktoś dokleił jakiś rzut do posta czy w jakimś momencie. Dla mechanicznych minimalistów kontakt z mechą może się zakończyć na etapie majstrowania KP. Plus owe prośby o wklejenie jakiegoś rzutu jw. - Co do samej mechy to jest to moja przeróbka mechy. Poniżej umieszczam do niej link. Ale większość Graczy przez większość gry raczej się nią niezbyt interesuje. - Jeśli ktoś się zgłosi na sesję to bardzo możliwe, że dotychczasowa sesja zostanie zamknięta i pójdzie do archiwum a otworzymy nową sesję, z nową ekipą. Po prostu zaczniemy pisać nowy rozdział tej samej historii. - Co do tworzenia postaci podobne zasady jak dla pierwotnej ekipy. Ale nie takie same. (Tak dosłownie to koszt Rangi wzrósł z 200 > 300 pkt i limit cech głównych jest do 70, tak jak w niedawnej rekrucie do Kultystów). Ot, w praktyce takie nowe postacie zaczynałyby w Lenkster a nie Wolfenburgu i w okolicach równonocy jesiennej a nie tuż po żniwach. - Tutaj jest link do oryginalnej rekruty: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...-ostlandu.html ([Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu) - A tu jest docowa ściąga z różnymi miejscami i osobami jakie przewinęły się przez sesje. Można z tego skorzystać by jakoś fabularnie zaczepić nową postać w grę. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...JibjumoP0/edit - Dla tych co chcą się zapoznać z mechą tutaj jest link do ściągi z tą mechą: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit - Tu jest ściąga ze zbiorczą KP postaci co się przewinęły dotąd przez sesję: https://docs.google.com/spreadsheets..._3c/edit#gid=0 - Tu jest ściąga z excel na mechę indywidualnej KP. Można sobie skopiować i wstawić własne dane. Jest tam wpisane trochę automatycznych wzorów co powinno chyba pomóc w liczeniu. Tej tutaj wolałbym by nie ruszać właśnie po to by inni też mogli z niej skorzystać. No a to jest link: https://docs.google.com/spreadsheets...tdU/edit#gid=0 --- Tworzenie postaci dla minimalistów: - Dobierz sobie usprawnienia postaci. Masz 3000 PD do rozdysponowania. Nie musisz wydawać wszystkiego jak chcesz możesz sobie zostawić coś na później. Cennik wygląda następująco: Szybkość o 1 = 200 PD. (max o 1 na całą grę, łącznie z B.Szybki). Cechy dwucyfrowe (od WW do OGŁ) o 5 = 100 PD (max do 70) Żywotność o 1 = 200 pkt. (max o 4). Atak o 1 = 300 pkt. (max do 3) Mag o 1 = 500 pkt. (max do 3) Ranga o 1 = 300 pkt. umiejętność = 100 PD. - limit do 20 zdolności i umiejętności standardowych - limit do 5 umiejętności zaawansowanych - limity 20+5 można przekroczyć jeśli ktoś dokupi sobie coś z tych 3 000 pkt. --- - Jeśli ktoś miałby jakieś kłopoty z tą moją konwersją mechy niech pyta śmiało. Postaram się pomóc. Po prawdzie można sobie nawet zmajstrować postać z podręcznika i ja najwyżej pomogę policzyć co trzeba. Można też wysłać półprodukt to też mogę rzucić okiem i coś pokomentować, zwłaszcza jak to nie będzie “5 min przed północą” z końcem rekruty. - Generalnie najważniejsza jest chyba chęć przeżywania przygody na szlaku, mierzenia się z trudnościami i szukane tropów prowadzących go Bastionu. Jak ktoś ma na to ochotę i czas by raz na tydzień walnąć posta to chyba reszta powinna być do dogadania. - Co do terminu rekruty no to powiedzmy 2 tygodnie. Czyli do sb. 10.03. - Jak o czymś zapomniałem, czegoś nie napisałem a ktoś ma jakieś pytania, pomysły czy inne takie rzeczy to niech pisze śmiało. Zobaczę co da się zrobić --- Edyta 2020.09.21 Rezygnacja z dalszej gry - Może się zdarzyć, z przyczyn najróżniejszych, że ktoś nie będzie chciał czy mógł kontynuować przygody. Albo po prostu zniknie z sesji. Wówczas traktuję to jako zrzeczenie się praw do postaci i oddanie go do dyspozycji MG. Od tej pory taką ex-postacią zarządza MG wedle swojego uznania. Oznacza to też, że może ją oddać komuś w ręce nowego Gracza jaki chciałby przejąć taką postać.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 21-09-2020 o 20:09. Powód: Dodanie zapisu o rezygnacji z sesji. |
| |