Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-09-2020, 17:52   #1
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
[Warhammer 2 ed] - Bastion - przez ostępy Ostlandu

Siemka


- Chciałbym ogłosić rekrutację do sesji Bastion w realiach 2-giej edycji Warhammera. Dokładniej o tej: http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...-ostlandu.html

- Sesja już trochę się trwa (ok 1,5 roku). Z piątki początkowych Graczy została dwójka, młody szlachcic (Kerm) i krasnoludzki wojownik (Gladin). I tak sobie przez dłuższy czas graliśmy we trójkę. No ale ostatnio Gladin musiał zrezygnować z gry więc w tej chwili Kerm został sam na placu boju. Dlatego zdecydowaliśmy się na rekrutę dodatkową.

- Co do fabuły to rzecz dzieje się w Ostlandzie w 2519 KI. BG są zakontraktowanymi pracownikami wolfenburskiego ratusza (Wolfenburg - stolica Ostlandu). Zadaniem BG jest odnalezienie zaginionej górskiej twierdzy von Falkenhorstów jaka była położona w Górach Środkowych. O tej twierdzy nie było żadnych wieści od tak dawna, że stała się na pół legendarna. No i taki był mniej więcej punkt startowy oryginalnej ekipy. Akcja zaczynała się tuż po żniwach czyli mniej więcej w odpowiedniku naszego sierpnia.

- Na tą chwilę akcja ma miejsce w Zamku Lenkster w okolicach jesiennej równonocy. BG przeżyli sporo przygód i zjechali sporo traktów. No aż dotarli właśnie do Lenkster na pograniczu z Górami Środkowymi i Hochlandem. Okolica (poprawdzie to to święto na całe Imperium) szykuje się do jesiennego festynu no a BG min. przeszukują archiwa zamku w pszukiwaniu tropu prowadzącego do owej górskiej twierdzy. Wcześniejsze wskazówki bowiem sugerowały, że w Lenkster coś mogłoby być na ten temat.

- Kim by byli nowi BG? Też pracownikami wolfenburskiego ratusza, tak samo jak oryginalna ekipa. Tacy co spędzili ok tygodnia czy dwóch w drodze z Wolfenburga i mniej więcej w okolicach festynu jesiennego dotrą do Lenkster. Więc jak ktoś by był chętny i szykował postać to do standardowej fabuły postaci trzeba by dodać motywy dołączenia do takiej wyprawy w nieznane. Oraz motyw indywidualny co “przy okazji” chce BG osiągnąć po dotarciu do owej górskiej twierdzy.

- Sesja jest mocno “imperialna” więc najchętniej bym widział postacie ludzi z Imperium. Więc żadnych orków, kultystow, mutantów czy innych zwierzoludzi (od kultystów to prowadzę inną sesję, “Kultyści” właśnie więc jakby ktoś miał ochotę to zapraszam). A detale są w punkcie “Drużyna Imperium” w oryginalnej rekrucie do której poniżej przekleiłem link.

- Sama sesja zwykle toczy się mniej więcej w 1-tygodniowym rytmie. Gdzie dla Graczy na zmajstrowanie posta są dni robocze a dla mnie weekendy.

- W grze jest używana mecha i jak trafią się jakieś walki to nawet sporo. No ale mecha i kulanie raczej zostaje po mojej stronie. Czasem tylko proszę by ktoś dokleił jakiś rzut do posta czy w jakimś momencie. Dla mechanicznych minimalistów kontakt z mechą może się zakończyć na etapie majstrowania KP. Plus owe prośby o wklejenie jakiegoś rzutu jw.

- Co do samej mechy to jest to moja przeróbka mechy. Poniżej umieszczam do niej link. Ale większość Graczy przez większość gry raczej się nią niezbyt interesuje.

- Jeśli ktoś się zgłosi na sesję to bardzo możliwe, że dotychczasowa sesja zostanie zamknięta i pójdzie do archiwum a otworzymy nową sesję, z nową ekipą. Po prostu zaczniemy pisać nowy rozdział tej samej historii.


- Co do tworzenia postaci podobne zasady jak dla pierwotnej ekipy. Ale nie takie same. (Tak dosłownie to koszt Rangi wzrósł z 200 > 300 pkt i limit cech głównych jest do 70, tak jak w niedawnej rekrucie do Kultystów). Ot, w praktyce takie nowe postacie zaczynałyby w Lenkster a nie Wolfenburgu i w okolicach równonocy jesiennej a nie tuż po żniwach.

- Tutaj jest link do oryginalnej rekruty: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...-ostlandu.html ([Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu)


- A tu jest docowa ściąga z różnymi miejscami i osobami jakie przewinęły się przez sesje. Można z tego skorzystać by jakoś fabularnie zaczepić nową postać w grę. A tu jest link: https://docs.google.com/document/d/1...JibjumoP0/edit

- Dla tych co chcą się zapoznać z mechą tutaj jest link do ściągi z tą mechą: https://docs.google.com/document/d/1...NVzui7SLY/edit

- Tu jest ściąga ze zbiorczą KP postaci co się przewinęły dotąd przez sesję: https://docs.google.com/spreadsheets..._3c/edit#gid=0

- Tu jest ściąga z excel na mechę indywidualnej KP. Można sobie skopiować i wstawić własne dane. Jest tam wpisane trochę automatycznych wzorów co powinno chyba pomóc w liczeniu. Tej tutaj wolałbym by nie ruszać właśnie po to by inni też mogli z niej skorzystać. No a to jest link: https://docs.google.com/spreadsheets...tdU/edit#gid=0


---



Tworzenie postaci dla minimalistów:

- Dobierz sobie usprawnienia postaci. Masz 3000 PD do rozdysponowania. Nie musisz wydawać wszystkiego jak chcesz możesz sobie zostawić coś na później. Cennik wygląda następująco:

Szybkość o 1 = 200 PD. (max o 1 na całą grę, łącznie z B.Szybki).
Cechy dwucyfrowe (od WW do OGŁ) o 5 = 100 PD (max do 70)
Żywotność o 1 = 200 pkt. (max o 4).
Atak o 1 = 300 pkt. (max do 3)
Mag o 1 = 500 pkt. (max do 3)
Ranga o 1 = 300 pkt.
umiejętność = 100 PD.

- limit do 20 zdolności i umiejętności standardowych
- limit do 5 umiejętności zaawansowanych
- limity 20+5 można przekroczyć jeśli ktoś dokupi sobie coś z tych 3 000 pkt.


---


- Jeśli ktoś miałby jakieś kłopoty z tą moją konwersją mechy niech pyta śmiało. Postaram się pomóc. Po prawdzie można sobie nawet zmajstrować postać z podręcznika i ja najwyżej pomogę policzyć co trzeba. Można też wysłać półprodukt to też mogę rzucić okiem i coś pokomentować, zwłaszcza jak to nie będzie “5 min przed północą” z końcem rekruty.

- Generalnie najważniejsza jest chyba chęć przeżywania przygody na szlaku, mierzenia się z trudnościami i szukane tropów prowadzących go Bastionu. Jak ktoś ma na to ochotę i czas by raz na tydzień walnąć posta to chyba reszta powinna być do dogadania.

- Co do terminu rekruty no to powiedzmy 2 tygodnie. Czyli do sb. 10.03.

- Jak o czymś zapomniałem, czegoś nie napisałem a ktoś ma jakieś pytania, pomysły czy inne takie rzeczy to niech pisze śmiało. Zobaczę co da się zrobić


---

Edyta 2020.09.21


Rezygnacja z dalszej gry


- Może się zdarzyć, z przyczyn najróżniejszych, że ktoś nie będzie chciał czy mógł kontynuować przygody. Albo po prostu zniknie z sesji. Wówczas traktuję to jako zrzeczenie się praw do postaci i oddanie go do dyspozycji MG. Od tej pory taką ex-postacią zarządza MG wedle swojego uznania. Oznacza to też, że może ją oddać komuś w ręce nowego Gracza jaki chciałby przejąć taką postać.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 21-09-2020 o 20:09. Powód: Dodanie zapisu o rezygnacji z sesji.
Pipboy79 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172