11-11-2012, 23:13 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze i mechanika] Evernight: Smocze Wyspy Witam na rozpoczętej sesji i życze wszystkim udanej zabawy. Jutro uzupełnię ten post o wszelakie info, dzisiaj tylko wrzuce tutaj link do muzyki na sesję, bo jakoś to wklejanie filmików z youtuba raz u mnie działa, raz nie, więc puki co zachęcam do włączenia muzyki w trakcie czytania sesji Heart of Courage (longer version) - YouTube --------------------------- 12.11 8.30 Z filmikiem już wszystko ok W pierwszym poście komentarzy będe pisał wszystkie główne informacje mechaniczne itp. Żebyście się nie pogubili i nie czytali za każdym razem całego postu od nowa, kolejne posty bede oddzielał od siebie linią i pisał date dodania. Na wasze pytania tutaj oczywiście będe odpisywał normalnie pod pytanie. W takim razie pierwsza sprawa co do sesji. Prosił bym by tutaj lub w sesji opisać pokrótce swoją postać, mniej więcej tak jak to zrobiłem z Brexem. Jednak i tak prosił bym, żeby tutaj wypisac troche jaśniej co wiedzą o waszej postaci przyjaciele i czym wasza postać się charaktereyzuje. Między innymi w czym jest dobra i jak ogólnie wygląda. Wszystko to wasze postaci powinny już wiedzieć, bo przecież znacie się już dłuższy czas i jesteście przyjaciółmi, dlatego większość informacji najlepiej będzie jeśli znajdzie się tu, zamiast na siłę wciskać to w posta. Dla przykładu. Brax jak już pisałem jest synem dość znanego bohatera. Stąd oczywiście jego zapędy do stworzenia z wami, jego przyjaciółmi własnej drużyny i przeżywania wielkich przygód. Jego przeważającymi cechami są Siła i Wigor, jest typowym warriorem. Zawsze stara się walczyć dwuręcznym mieczem, bo taka jest tradycja jego rodziny. Jest to wysoki, postawny, mocno umięśniony facet z zielonymi oczami i krótkimi czarnymi włosami. Na lewym ręku ma mały czerwony kryształ, daje mu on +2 do obrony przed magią. W rodzie Savagów jak i w drużynie jego ojca jest to tradycja. Mają oni pewien zapas takich kryształów dla kolejnych pokoleń swojej rodziny Jak Brax wam opowiadał, wynikało to z tego, że jego przodkowie byli typowymi wojownikami i mieli duży problem z wygrywaniem jeśli stawali na przeciwko magicznych istot i magom. W ten sposób chcieli zniwelować tą słabość. Pieniądze z sakwy podzielicie po równo na głowę, więc mała niespodzianka na start macie dodatkowe 100sz na głowę i możecie za to coś dokupić do ekwipunku Jeżeli zaś chodzi o same zakupy, to polecam pisanie tutaj, żeby nie pisać w 5 postach o tym jak się rozmawiało z kowalem targując się o cene. W sesji za to prosze o ogólne streszczenie wtedy całej sytuacji zakupu, żeby nie wyszło na to, że nagle przy waszym pasie zmaterializował się miecz :P. Jeżeli chodzi o mechanikę walki, to jeszcze nie będe precyzował co i jak, jednak najpierw będziemy testować rozwiązania i jeśli nie zdadzą egzaminu, będziemy próbować innych rozwiązań. Kolejną sprawą jest wasza drużyna. Jak się już domyślacie zapewne jest was czworo. W sesji będe dawał wam z czasem przewagi lub zawady drużynowe w zależności od waszych poczynań. Proszę was więc o ustalenie jej nazwy Każdy niech da tu propozycje nazwy, ja też coś zaproponuje i coś razem wybierzemy, może zrobię wam sonde jeśli będziecie chcieli Na koniec proszę o wyrozumiałość gdyż jest to moje pierwsze mistrzowanie na forum. Jednak mam nadzieję, że sesja będzie się wam podobała ---------------- 12.11 9.00 Wszystkie testy MG będą tajne. Tak zdecydowałem, żeby nie mieszać wam w głowach czemu niektóre testy możecie zobaczyć a innych już nie wasze rzuty będą odbywać się normalnie. Jak widzicie w sesji, przez przypadek udało mi się zrobić rzut kośćmi spytam się moderatorów jak można coś takiego zaaplikować w komentarzach. Niestety nie moge skasować tego rzutu więc wybaczcie popsucie klimatu posta ale opcja rzucania jest tylko w sesji więc bardzo chciałem to sprawdzić. W dodatku po wykonaniu rzutu ikona kości zniknęła, więc nawet nie wiem jak to powtórzyć ----------------------- 13.11 16.30 Wklejam tu linki do podręczników z rekrutacji, na wszelki wypadek jakbyście nie mieli któregoś w realu. Podstawowa Jazda Próbna: http://wydawnictwogramel.pl/download/Jazda%20Probna.pdf Rozszerzenie zasad o patch 2.0 czyli najnowsze wersje zasad. Zmieniono w nich między innymi zasadę zaklęcia "pocisk": http://wydawnictwogramel.pl/download...tch_2.0_bw.pdf Oraz skrócona wersja części dla gracza z podręcznika Evernight: http://wydawnictwogramel.pl/download...0bohaterow.pdf
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" Ostatnio edytowane przez JPCannon : 13-11-2012 o 16:21. |