Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Sesja RPG Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-04-2017, 21:26   #1
MrSandman
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Legenda Czarnego lasu [komedia fantasy, system autorski, test}

Skrót kart postaci oraz stały informator o stanie waszego ekwipunku i zdrowia:
Vulmon
ekwipunek: Łuk + 3 do ataku , nóż myśliwski +2 do ataku,200 sztuk złota
Wytrzymałość: Zdrowy
Punkty humoru:7
Umiejętności
Oprawianie zwierząt
Zbieranie roślin
Szybki naciąg
Strzał w Słaby Punkt (czyt. jaja)
Ostre Ząbki i Pazurki
Um. Specjalne
1.Materializacja Kebaba-siłą woli możesz zmaterializować sobie kebsa o dowolnym poziomie ostrości. Możesz to zrobić raz na dobę czasu w grze.
2.Atak z drzew - Biega sobie po drzewach, bo las to jego drugi dom, i sobie skacze tak na wrogów z nożem w łapie

Giselle "Gigi" Geanvue
ekwipunek: Różdżka Alohomora +3 do ataków magicznych, topór jednoręczny +5 do ataku,200 sztuk złota
Wytrzymałość:Zdrowy
Punkty Humoru:4
Umiejętności:
Gotowanie - elfy gotują? Coś nowego
Orient w terenie zabudowanym
Gubi się w lesie: hehe hehe o ironio
Czaroznawstwo tylko we własnym bądź chińskim języku. Resztę też zna, ale kto by się tym przejął
Metalurgia: Wytwarza metaamfetaminę na kilogramy w cenie dwóch dekli za woreczek
Szybki naciąg mięśni jak Johny Bravo
"Wyginam śmiało ciało": to jest umiejka? Hm coś nowego
Strzelanie z palców co skutkuje odpalenie czaru w bliżej nieokreślonym kierunku
Umiejętności specjalne:
Dotyk głupoty: samej siebie
Dłoń maga wajbrejszons: przeciwnik wajbrejszuje jak się go dotknie.
Przyzwanie demona Pa'tu'sa - kiedyś udało ci się znaleźć starożytne zaklęcie przyzwania demona bojowego. Na twoje wezwanie przybędzie i będzie walczył po twojej stronie a po skończonej walce opali cię ze wszystkich szlug i wypije całe alko. Czas trwania: do końca walki lub do odwołania/śmierci demona. Cooldawn: 24h czasu w grze.

Ramirez "Szalony" Huan Sanches
ekwipunek: Świadomy miecz czasem śpiewający(+10 do ataku) - niestety obie te cechy mają swoje pozytywne jak i negatywne zastosowania na pewno też zazwyczaj nieadekwatne do wymaganej sytuacji oraz samopowtarzalna kusza(+5 do ataku), 200 sztuk złota
Wytrzymałość:Zdrowy
Punkty humoru:4

Umiejętności:
Wykrywanie i odnajdywanie w sensie tropienie bestii wszelakich
Fechtunek poziom zaawansowany co prawda w trybie korespondencyjnym ale póki co się sprawdza w praktyce
Ciche poruszanie czyli skradanie
Pierwsza pomoc choć nie zawsze skuteczna
Oprawianie skór nie tylko zwierzęcych
Widzenie w ciemności lub efekt silnego ciosu w głowę w młodości
Bardzo czuły węch szczególnie w temacie damskich perfum
Nadludzka zręczność w końcu 13 do czegoś zobowiązuje
Mocna głowa, która niekoniecznie oznacza zdrowy rozsądek
Szacowanie jedna z umiejętności wyuczonych w gildii w połączeniu z naturalnym talentem pozwala mu bezbłędnie rozpoznać diament od podróbki czy też broń ze stali szlachetnej o tej wykutej w oborze

Umiejętność specjalna:
Coup de grase - cios łaski/cios miłosierdzia. W bardzo rzadkich sytuacjach aczkolwiek zdarzających się gdy Ramirez i jego świadomy miecz są jednomyślni potrafi wyprowadzić bezbłędny, nie do sparowania i nie do uniknięcia snajpersko celny cios mieczem. Jest on zawsze śmiertelny
Tajemny cios Wonsza Rzecznego- tajemna technika starożytnych mnichów z zakonu Wonszy Rzecznych (niewyraźne napisali w tej księdze) wymierzony w czuły punkt (wiadome, że pewnie w splot słoneczny) powodujący że przeciwnik bez udziału własnej woli, pada na ziemię i rytmicznie podryguje stale bełkocząc "Tududu tududu".
Dopisek własny - Ramirezowi chodzi po głowie jeszcze inny czuły punkt tylko nie wie czy efekt ciosu będzie identyczny jednak znając jego renomę nie omieszka kiedyś spróbować..

Hiacynta "Harpik" von Atrakcja

ekwipunek: nożyce dwuręczne (+7 do ataku) oraz kozik(+3 do ataku)
pet: świeszcz Emanuel, czyli pierwszy na świecie włochaty świerszcz, 200 sztuk złot
Wytrzymałość:Zdrowy
Prunkty humoru:0

Umiejętności:
Rozwiązywanie supełków na niewidzialnej nici
Rozmawia z trawami, głównie, gdy je posmakuje
Otwiera wszystkie zamki, oprócz własnej chatki
Wygrywa zawsze w siłowaniu na rękę, ale pod warunkiem, że nie ma ogolonej pachy
Porusza się tak cicho jak ninja na emeryturze
Potrafi mówić szyfrem używając tajemnego systemu wkładania litery H w co drugą sylabę
Potrafi zgubić ogon, ale najczęściej gubi się za drugim zakrętem
Liczy w pamięci doskonale, ale tylko do 4
Umie ciąć kozikiem ale tylko z prawej na lewo
Potrafi wspinać się po drzewach, ale tylko owocowych, bo ma lęk igłowy

Umiejętności specjalne:
Kopnięta w rzyć potrafi się turlać się przez dwie wioski działając jak kula burząca
Gdy się mocno skoncentruje potrafi wywołać lokalne trzęsienie ziemi samym pierdem
Mityczna taczka gruzu- słyszysz ją skrzypienie jej nienaoliwionego kółka, czujesz jak siedzący na niej stary cygan cię obserwuję, widzisz czasami poblask jej złotego (tak w sumie nie złotego ale pozłacanego bo większość to tombak) kosza. Ale gdy sytuacja tego wymaga ukazuje się w pełnej krasie pędząc z niesamowitą prędkością i rozrzucają wokkoło siebie kawałki gruzu wpada na pole walki rozjeżdzając twojego przeciwnika. Raz na 48h czasu w grze możesz przyzwać taczkę gruzu która znienacka rozjedzie jednego przeciwnika.




Dawno dawno temu żyła sobie dziewczynka... czekaj co?... Na bogów znowu porąbały mi się księgi <trzask, szuranie, traszk> No ta będzie dobra, a więc khem...
Cała nasza historia zaczyna się pewnego słonecznego dnia w Rubb Polesiu, dzielnicy Beu Monde.
Tego oto pięknego słonecznego popołudnia w karczmie "Fasta Pizza u Luiggiego" panował wielki ruch, głównie z powodu czwartkowej promocji na piwo i średnią margaritę, w ten oto wkroczyłeś i ty. Przeciskając się w tłumie dotarłeś do baru gdzie sam właściciel Luigi Pastafrianin, stary kransolud który mimo siwizny dalej nosił włosy i brodę uplecioną w dredy spokonie polerował kufle.
-Co w sparwie Runomiszcowskiego ogłoszenia? To idziej na zaplecze pod dzwierki odej magazynu. Ino...- tu zmarczył brwi-... kazał mnie mówić każdymu że wpuszczajom po cztyrech z powdu kompostyracji czy konopistracji luj wie tażej siądź se na krzesłu tam taka tabliczka wisi z napisem "Petenci" to cię od Runomiscza przymie ten jego tam Willum..- no i poszedłeś



********Godzinę później***********
Weszliście do małego kanortku gdzie pod ścianami piętrzyły się beczki i worki, na środku stał stół a za nim siedział wysoki i szeroki w barkach mężczyzna w średnim wieku. Twarz miał wąską, włosy długie związane w kucyk całości dopełniał kilku dniowy zarost oraz przenikliwe niebieskie oczy.
-Ochotnicy witam!-wyrzucił podnosząc się z krzesła, czemu towarzyszył brzęk jego dziwacznej zbroi będącej dziwnym połączeniem kolczego napierśnika z płytowymi naramiennikami i karwaszami- jestem Willum de Sangrield, od razu mówię że misja jest niebezpieczna i to cholernie..-zmierzył was wzrokiem groźnie marszcąc brwi-... to jest punkt bez odwrotu, po podpisaniu zgody oraz wzięciu dwustu sztuk złota zaliczki nie możecie się wycofać, czy są pytania?
 

Ostatnio edytowane przez MrSandman : 10-04-2017 o 12:49.
 
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172