|
Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-06-2008, 19:04 | #1 |
Reputacja: 1 | Rycerze bez miecza - Jak przetrwać nie walcząc? Słuchajcie ludziska! Nie samą spluwą człowiek walczy, no i miecza tu nie mam na myśli. Ej koleś! Tak do ciebie mówię, pięści też odpadają. Do czego zmierzam. Czy wiecie że postacie bez konkretnych zdolności bojowych są w stanie dłużej pożyć od tych bojowych? Wiem, jest trochę więcej kombinowania niż zazwyczaj, ale na pewno się opłaca. Choćby i dlatego aby raz zagrać inaczej. Teraz macie okazje żeby pokazać na co stać wasze przepromieniowane mózgi! Dajcie w tym temacie kilaka koncepcji opisów postaci nie-bojowych, które dadzą sobie rade przetrwać w brutalnym świecie. Może to zachęci do robienia bardziej ciekawych drużyn do sesji NS i Fallouta. Idąc prostym przykładem przedstawiam wam Ed'a Więc Ed, ten nie pozorny kordupel z osiołkiem to istny kiler! 168 wzrostu, z wagą 42 kg. Ubrany w bardzo modne wdzianko twórcy: "Co popadnie". Bardzo gadatliwy. No zapytajcie osiołka, potwierdzi to! No dobra. Żaden człowiek tego nie potwierdzi... Ed jest postacią opartą na Sprycie i Percepcji w heroicznych wymiarach. Sprawdza się w głównie w chemii i zastawianiu pułapek (tzn. zatrutych pułapkach). Ed'a nikt nie zna i w zasadzie nikt nie dotyka, jest niemal zaliczany do szczurów. Pochodzi z missispi i jest nieco uodporniony na chemię. Znając mroczną tajemnicę Ed'a pewnie zeszlibyście mu z drogi. Ale spotykając go na pustyni jest zwyczajnym nie wartym zabiegu szaraczkiem. Wady: -Kompletna nie bojowość (siły tyle aby być w stanie zastawić pułapkę) -Niski udźwig (już wiecie po co mu zwierzak, na biedę można go też zjeść ) -Charakteru to on też nie ma, czyli robi w gacie na widok wszystkiego co większe od niego (czyli prawie na widok wszystkiego. Kiedyś się zsikał na widok Osła w nocy :P ) Zalety -Ogromny udźwig (mam tu na myśli osła) -Przy połączeniu chemii i pułapek można ubić niemal wszystko, nie stawiając się osobiście do walki. Pułapki nie wytwarzają ciepła i rzadko mogą być rozpoznane jako zagrożenie przez maszyny. -Na percepcji i sprycie opierają się wszystkie umiejętności niezbędne do zdobywania żywności i samodzielnego wytwarzania sprzętu. -Jest po prostu najlepszy A teraz czekam na wasze pomysły
__________________ Bądź Aniołem dla innych, a oni będą nimi dla ciebie. Weteran MG Neuroshimy/Fallouta służy radą, GG :5387875 |