| RPG podcasting
Witam wszystkich. Chciałem przedstawić pewne stosunkowo nowe zjawisko jakim jest podcast RPG.
Słowo o podcastach:
1. Co to jest i skąd się wzięło? (Nie chcę się tu bawić w historyka ani teoretyka, zapraszam do Google i Wikipedii po dokładne... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 3 | 10 845 |
03-12-2007 22:52 kitsune | |
|
| Teksty PROMOCYJNE Czy kiedykolwiek miałeś chęć zagrać w jeden z popularnych systemów RPG i nie mogłeś znaleźć grupy do której możesz się przyłączyć? Albo też chciałbyś sprawdzić się jako Mistrz Gry, ale nie masz drużyny, którą chcesz poprowadzić? To już nie jest problem odkąd istnieje... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 1 | 10 814 |
28-09-2005 20:13 Solinarius | |
|
| Reprezentacja Umysłowa Własnej Postaci u Graczy RPG
Zamieszczam tu projekt badawczy mój i trójki moich znajomych (wówczas) studentów psychologii (również graczy) na temat - mówiąc po ludzku - czy w czasie RPG gracz jest wciąż tą samą osobą, która tylko udaje, że jest kimś innym, czy też bohater ma własną tożsamość, odrębną... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 3 | 16 598 |
03-06-2008 09:34 Lilith | |
|
| Czy jako Mistrz Gry...
Swojego czasu dostałam PW od Howgh'ka z pytaniem, które można by podsumować krótkim: "Jak prowadzić sesję?". Poniżej przedstawiam rozszerzoną wersję rozmowy, którą odbyliśmy na GG. Zaznaczam, że przedstawia ona moje subiektywne spojrzenie na MGkowanie - w moim przypadku się... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 8 | 23 809 |
20-05-2014 20:31 Aramin | |
|
| Blog o tematyce fantastycznej, grach fabularnych i książkach Blog poświęcony książkom o tematyce fantastycznej i grom fantasy role-playing. Chcemy ukazać swój punkt widzenia pięknego świata przepełnionego magią, artefaktami, potworami. Magiczna moc książek potrafi przenieść nas w otchłanie naszej nieprzemierzonej wyobraźni a gry takie jak... |
Ocena autora | Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | | 0 | 15 702 |
26-10-2013 21:33 Rengaru | |
|
| Intuicja Gracza
Środa, 30 listopada, roku ludzkiego 2005. Siedzę przed urządzeniem, które ludzkość od zeszłego tysiąclecia zwykła nazywać komputerem. Poszukuje zajęcia ciekawszego niż liczenie naprężeń normalnych w układach statycznie niewyznaczalnych. Przez dłuższy czas bez efektu. W końcu... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 087 |
30-11-2005 19:17 metalslave | |
|
| Miecz niegorszy od katany. Jak przekonać o tym niektórych graczy.
Rzecz o mieczu europejskim, który w prawdzie nie był gorszy od japońskiej katany. Celem artykułu nie jest ujmowanie niczego mieczowi japońskiemu, lecz udowodnienie iż naprawdę nie jest od niego gorszy i sprosta mu pod każdą postacią.
Jak wiadomo argumentem nie... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 44 | 43 227 |
25-09-2009 15:40 Arango | |
|
| Postapo i "bliskie" SF - broń Jeśli w postapo walczymy z maszynami byłoby ciekawiej gdyby miały one jakąś odmienną od obecnie używanej technologie. Podobnie w przypadku “bliskiego” Science Fiction (czyli bez olbrzymich przełomów w fizyce). Zapewne wielu MG sobie pomyślało że fajnie byłoby w sesji wprowadzić... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 579 |
12-05-2018 12:49 Leminkainen | |
|
| Ciężar sesji – gracz, mistrz gry czy wszyscy razem? Czyli odpowiedzialność za rozgrywkę, jej przebieg oraz czy będzie udana. Zwykle leży na barkach mistrza gry który niczym Atlas dźwiga ją niestrudzenie. Czy tak zawsze musi być? Kiedy gracze siedzą i czekają aż wpadnie im jakieś zadanie w łapska jak to zwykle bywa lub zostaną... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 8 | 11 985 |
13-01-2008 14:50 Johan Watherman | |
|
| O tworzeniu Profesji.
Ten artykuł postanowiłem napisać, kiedy zobaczyłem autorską klasę wiedźmina do neuroshimy. Załamałem się wtedy, bo owa profesja złamała wszystkie niepisane zasady, którymi zawsze kierowałem się podczas tworzenia klas na potrzeby moich kampanii. |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 1 | 12 039 |
01-08-2008 10:57 Verax | |
|