Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Systemy postapokaliptyczne
Zarejestruj się Użytkownicy

Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-12-2006, 14:47   #1
 
Reputacja: 1 Bortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputacjęBortasz ma wspaniałą reputację
Molochoopis tudzież Na Molocha sposobów Kilka

Pierwotnie napisałem to w oparciu o pomysły zniszczenia tego monstrum podane w Tawernie RPG przez innych forumowiczów. Nawet został dodany na płytke z CDA Jako Artykół. Tu podaje a nóż kogoś zainteresuje chętnie podyskutuje.


System Operacyjny: On
Podaj informacje o Moloch.
Szukam......
Moloch Informacje:
Pochodzenie:
Nieznane
Rozmiar: Moloch zajmuje terytorium Stanów Washingtom, Montana, Połnocnej i południowejDakoty, Idaho Pólnocnej części Wyoming. Co sugeruje że Moloch zaczoł sie rozrastać na Alasce.
Spełniane Funkcje: Fabryka, Centrum Dowodzenia, Punkt Naprawczo Zaopatrzeniowy, Laboratorium Badawcze Armii Robotów w Jednym. Podejrzewany o Produkcje Tornada, narkotyku dającemu wgląd w przeszłości. Twórca Mutantów.
Typowe praktyki: Powolna Ekspansja na Południe, Eliminacja wszystkiego na swej drodze. Najpierw wysyła Zwiadowców, którzy zbierają informacje na temat potencjalnych korzyści i zagrożeń następnie Eliminuje zagrożenia i rozbudowuje się w wybranym kierunku.
Wygląd: Moloch jest Obiektem, Sztuk 1. W Swej ekspansji Asymiluje(Wchłania) wszystko, co uzna za wartościowe, Kopalnie, Fabryki, Elektrownie, Laboratoria, Miasta. Czasami są podłączone do niego Liniami transferowymi, Na ziemnymi lub podziemnymi, częściej Asymiluje je w pełni, czyli rozbudowuje się do takiego stopnia gdzie ciężko dostrzec gdzie kończy się jeden budynek a gdzie zaczyna się drugi.
Większości stacjonarnych systemów obronnych to wieżyczki przeciwlotnicze.
Znane Twory:
- Roboty
* Szczęki
* Piły
* Łowca
* Obrońca
* Wartownicy
* Pająki
* Puszka Pandory
* Juggernaut
* Rzeźnik
* Plujka
* Mecha mrówki
* Klaun
- Mutanty
* I Generacja
* II Generacja
* III Generacja
* IV Generacja
- Narkotyk
* Tornado
Niezwykłości:
- Kosmodron Green Bay
* Znajduje się w Głębi Molocha i najprawdobodobniej nie zostało do niego podłączone
* Moloch zdaje się Ignorować Kosmos

Poczucie Humoru: Patrz „Puszka Pandory”

Zapytania: T\N
T
Pytanie: Wykorzystanie roślin z Neodżungli w celu Eliminacji Molocha.
Analiza...
Odpowiedzi: Weryfikacja Negatywna
- Najnowsze Maszyny Molocha używają Miotaczy Ognia
- Brak możliwości Kontroli Roślin
- Rośliny są Groźne dla Ludzi
Pytanie: Wykorzystanie Bomb Atomowych w Celu Zniszczenia Molocha.
Analiza.....
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Brak odpowiedniej liczby Bomb
- Ilości użytych Bomb spowodowałaby Zimę Nuklearną na terenie całego Globu
- Chmury Radioaktywne
- Impuls Elektromagnetyczny Niszczący pozostałą Elektronikę
* Sam Moloch jest najprawdopodobniej odporny na Impuls EMP
- Koniec resztek ludzkości
Pytanie: Zgromadzenie resztek ludzkości. Otwarta Wojna z Molochem.
Analiza.......
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Brak potrzebnego Sprzętu
* Amunicji
* Broni
* Pancerzy
* Pojazdów Opancerzonych
- Brak Bazy Zaopatrzeniowej i samych zapasów
* Żywności
* Paliwa
* Medykamentów
* Pieniędzy
- Brak Charyzmatycznych Przywódców
* Nie tyle ich Brak, co ich wysoka Śmiertelności spowodowana akcjami Molocha
- Nienawiści i Nieufności między grupami
* Np. Walki między Hegemonią i Teksasem
Pytanie: Możliwości włamania się do programu Molocha
Analiza.........
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Niemożliwe do wykonania
- Moloch nie posiada Jednostki Centralnej
- Równie dobrze można byłoby spróbować włamać się do wszystkich komputerów w U.S.A.
- Prędkości operacyjna Molocha Najprawdopodobniej jest Liczona w Tysiącach Terabajtów więc stworzenie Antywirusa czy namierzenie Hakera zajełoby mu 0,00000000000000000000001 Sekundy. Odcięcie go od wszystkich ważnych części może dwa razy dłużej. Najdłuzej zajełoby mu Zniszczenia Hakera. Pociski są od niego wolniejsze.
Pytanie: Możliwości Uzyskania pomocy z innych Kontynentów
Analiza.........
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Brak możliwości Transportu przez Atlantyk i Pacyfik
* Sztormy 10 w skali Bouorta
* Największe Zwierzęta żyją w Morzu. W co zmutowały?
- Brak znajomości Języka
- Możliwe, że sami walczą z Molochem, Który atakuje ich przez Antarktydę
- Znikoma szansa że w przypływie Ludzkich uczuć rzucą wszystko i przyjadą walczyć i umierać za nie swoją sprawę ( NA razie nie swoją)
Pytanie: Podaj słabe punkty Molocha
Analiza.........
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Niestwierdzono
Pytanie: Podaj największe zagrożenie dla Molocha
Analiza............
Odpowiedzi:
Weryfikacja Pozytywna
- Cztery Bunkry Apokalipsy
- Posterunek
- Nowy Jork
- Zwiększenie Siły Ludzi
Pytanie: Czym są Cztery Bunkry Apokalipsy
Analiza
Odpowiedzi:
Weryfikacja Negatywna
- Brak konkretnych informacji
- Brak pewności ich Istnienia
Pytanie: Jak zwiększyć Siłę Ludzi
Analiza.....................
Odpowiedzi:
Weryfikacja Pozytywna
- Rozwój handlu
* Zwiększenia bezpieczeństwa podczas podróży
* Przyśpieszenie przemieszczania Towarów
* Lepsza komunikacja
- Rozwój Infrastruktury
* Wznowienie Rozpoczęcie Produkcji Energii
* Wznowienie Rozpoczęcie Produkcji Amunicji
* Wznowienie Rozpoczęcie Produkcji Pojazdów Wojskowych
* Wznowienie Rozpoczęcie Produkcji Medykamentów
- Zwiększenie Liczby Zdrowych Osobników Rodzaju ludzkiego
* Zwiększenie Spożywanego ZDROWEGO Jedzenia
* Zwiększenie opieki Medycznej
* Zwiększenie Dostępności Środków Czystości
* Zwiększenie Stref NIESkażonych
- Odnalezienie Czterech Bunkrów Apokalipsy
* Uznawane za Niemożliwe
Pytanie: Podsumuj
Analiza
Odpowiedzi:
Weryfikacja
Negatywna: Niema nadziej. Jest tylko Moloch. Strzel sobie w łeb lub zaćpaj się Tornadem.
Pozytywna: Miej Nadzieje.

Pytanie: Zakończ Prace Maksimusa
Analiza
Odpowiedzi:
Weryfikacja Pozytywna
- Naciśnij CTRL + ALT + DEL
- Wybierz „ZAMKNIJ SYSTEM“
CTRL + ALT + DEL
System operacyjny: Off

Analizy Dokonał: Bortasz Keliar
Przy Pomocy: Maksimusa Super Komputer Posterunku.

Refleksja Autora:
Neuroshima bez Molocha?
Byłaby jak...
Pompeje bez Wezuwiusza
Juliusz Cezar bez Brutusa
Herkules bez Koszuli Dejaniry
Hektor bez Achillesa
Polacy bez Niemców, Rosjan i Austriaków
Ćpun bez Tornada
WarHammer bez Chaosu
Umierający na Raka bez Raka
Byłby Milszym Światem po Nuklearno-Chemiczno-Biologicznym Holokauście. Czyli niczym szczególnym. Bo czyż wyobrażacie sobie Ich bez Nich. Sesje Neuroshimy można Prowadzić nawet o Molochu nie wspominając to prawda. Ale on jest. Czeka tam. Idzie w twoją Stronę. Gdziekolwiek Jesteś wiesz, że ON tam jest. I Nic na to nie poradzisz. Nie zatrzymasz go, nie zniszczysz. Jedynie go Spowolnisz. Ostatnia Sesja w Neuroshimie powinna Być albo Zwycięstwem nad Molochem, albo Zwycięstwem Molocha. Takiego pewnego sposobu na Molocha Niema gdyż jest on zbyt potężnym przeciwnikiem. Nie można poprowadzić Kampanii, której celem jest Zniszczenie, bo wykonanie tego przez drużynę nawet 25 Bohaterów GRACZY, nawet na 40 poziomie D&D jest niemożliwe. Można jednak poprowadzić Kampanie, której celem jest wzmocnienie Ludzkości np. Niech gracze zorganizują Gigantyczny spęd bydła z Teksasu do Nowego Jorku lub na umówione miejsce spotkania z Posterunkiem. Obie te grupy walczą z molochem i też obie według tabeli Przelicznika Gambli ( Strona 418 podręcznika) mają kłopoty z Żywnością ( O zdrowym Teksańskim Mięsie nie wspominając), Więc takie wzmocnienie Nowego Jorku i/lub Posterunku z całą pewnością przysporzy kłopotów Molochowi, ale nie narazi drużyny na jego atak jakby gromadzili Ludzi i Sprzęt na bezpośrednią Walkę z nimi. W Dodatku gracze będą Mieli zabawę na Kilka jeżeli nie na Kilka naście Sesji z zgromadzeniem Funduszy na Bydło, Pomocników, Zapasów, Zaplanowanie trasy podróży, Załatwienie Bydła, no i rzecz jasna sam spęd. A mowie o naprawdę wielki Spędzie, czyli bydło powinno być liczone w Kilkunastu Tysiącach. A wszyscy MG raczej od razu widza ile jest możliwości w utrudnieniu lub przeszkodzeniu takiemu przedsięwzięciu. Dodatkowo, jeżeli wśród pomocników Graczy będą Młodzi Teksańczycy a zmierzać będą na spotkanie Posterunku, można załatwić im Szkolenie na Speców, których nieustannie brakuje w Teksasie, taki mały bonus. Jako Planowanie Trasy spędu można podsunąć Graczom myśl by spróbowali odbudować Kolej, jeżeli nie całą to przynajmniej na wyznaczonej trasie. A nóż im przyjdzie do głowy zostać Potentatami kolejowymi, co też pomoże zwalczyć Molocha gdyż zwiększy Migrację tak ludzi jak i Towarów.
Co to Bunkrów Apokalipsy to to jest mój mały Autorski dodatek do Neuroshimy omówie go już Niedługo. I może nawet poprowadze Sesje neuroshimy tutaj lecz najpierw musze skończyć Sesje.
A tak pozatym to jest Hyba największy post na tym Forum.
jak ktosi ma zastrzeżenia w sprawię błędów Ortograficznych patrz Sygnatura. W Sprawie błędów logicznych Prosze o ich wykazanie w chętnie podyskutuje, i zmienie Analize jak zostane przekonany.
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły To niech je tu wyłoży. Prędzej czy puźniej złoże je do kupy i zrobie Ubgrad Analizy.
Acha i przydałoby się jakieś miłe słowo za ten kawał Roboty :P
 
__________________
Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać.— Cyceron
Mędrzec jest mędrcem tylko dlatego, że kocha. Zaś głupiec jest głupcem, bo wydaje mu się, że miłość zrozumiał.— Paulo Coelho
Bortasz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172