04-08-2019, 23:05
|
#1 |
| Mafia (DND) - Wieża Szalonego Iluzjonisty Po królestwie krążą wieści o złowrogim liczu, który zawarł pakt z Księciem Demonów, patronem nekromancji Orkusem i przygotowuje rytuał w celu otwarcia portalu do jego domeny w Otchłani. Jeżeli mu się uda, okoliczne krainy, a może i cały świat, czeka zguba. Grupa dzielnych i uzdolnionych awanturników wyruszyła by powstrzymać licza i jego sługusów. Niestety, ten podobno ukrył się w Wieży Szalonego Iluzjonisty, miejscu stworzonym przez obłąkanego mistrza sztuki iluzji, który zaginął bez śladu wkrótce po stworzeniu swojego magnum opus. Podobno każdy kto wchodzi do wieży, gubi się w świecie iluzji i nie postrzega innych jej mieszkańców pod swoją prawdziwą naturą. Złoczyńcy, który przebywają już w wieży od dłuższego czasu i lepiej poznali jej naturę, będą więc mieć przewagę nad poszukiwaczami przygód. Kto zwycięży w tym starciu? Krążą też plotki, że w Wieży mogą pojawić się potężne istoty nie związane z żadną z 2 frakcji. Poszukiwacze Przygód weszli do Wieży, lecz zanim zdążyli się rozejrzeć, już szalona moc tego miejsca przemieniła ich. Tam gdzie przed chwilą stali dzielni wojownicy, potężni magowie czy gotowe na wszytko łotry, nagle pojawiła się gromada dziwolągów z zupełnie innej bajki. Zadziwieni, rozglądali się po sobie, próbując odnaleźć sens w tym chaosie Moc iluzji okazała się tak potężna, że nawet osobowość ofiar wydawała się odmieniać... I jak w tym chaosie mieli odnaleźć Kultystów Orkusa i potrzymać ich przed przywołaniem Demonicznego Władcy?
Ostatnio edytowane przez Lord Melkor : 06-08-2019 o 22:35.
|
| |