| [Warsztat] Szybkie tworzenie postaci, lokacji i przedmiotów
Wstęp
W związku z objęciem przeze mnie opieki nad działem literackim, chciałabym zainaugurować cykl (mam nadzieję, że starczy mi motywacji na pisanie kolejnych części) felietonów/poradników na różne tematy związane z graniem w RPG, zarówno od strony gracza,... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 11 | 19 298 |
20-01-2014 11:12 dzemeuksis | |
|
| [Warsztat] Pytania na sesji i światotworzenie
Wstęp
Korzystając z chwili wolnego czasu, chciałabym wrzucić kolejną notkę z cyklu „Warsztat”. W związku z tym, że czas nie jest za dużo, dziś krótko. Ale za to treściwie. Zapraszam do lektury!
Ale o co chodzi? |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 8 | 17 861 |
18-01-2014 01:04 TSF | |
|
| [Recenzja][Planszówki] Drakon
http://img250.imageshack.us/img250/1532/drakonoverallps0.jpg
Gra planszowa Drakon wydana w polskiej wersji językowej potrafi wciągnąć na długie godziny - rozgrywka jest dynamiczna, szybka... a w dodatku bardzo często ważniejsze od wygranej okazuje się... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 2 | 12 423 |
23-08-2007 10:55 Tahu-tahu | |
|
| Walka na sesji
Krótka myśl Mistrza Gry
Czytając (właściwie, to chłonąc) każdy akapit Almanachów Mistrza Gry, wielokrotnie natrafiałem na celne uwagi dotyczące sporej części graczy, również moich. Inna sprawa, że trafiałem też na takie, które zupełnie do nich (moich... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 7 | 14 248 |
30-08-2013 10:27 Kelly | |
|
| Tworzenie sensownych artefaktów
Tworzenie artefaktów.
Oczywistym jest, że chyba żaden system nam nie podstawia gotowych rzeczy i artefaktów (czyli super broni lub zbroi). Te trzeba samemu planować. O ile o broń zwykła nietrudno, bowiem wystarczy sięgnąć po różne podręczniki... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 9 | 11 920 |
05-10-2009 07:22 Kelly | |
|
| To ja mu mówię... Tekst z magazynu "Esencja"
nr 2/2002
Autor: Leszek "Leslie" Karlik
To ja mu mówię...
czyli po co komu umiejętności rozmowy?
(z cyklu 'Realizm w RPG') |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 10 957 |
05-10-2005 16:59 Darken | |
|
| Teksty PROMOCYJNE Czy kiedykolwiek miałeś chęć zagrać w jeden z popularnych systemów RPG i nie mogłeś znaleźć grupy do której możesz się przyłączyć? Albo też chciałbyś sprawdzić się jako Mistrz Gry, ale nie masz drużyny, którą chcesz poprowadzić? To już nie jest problem odkąd istnieje... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 1 | 10 819 |
28-09-2005 20:13 Solinarius | |
|
| Słów kilka o tworzeniu postaci grywalnej
O TWORZENIU POSTACI GRYWALNEJ SŁÓW KILKA
Dopiero zaczynasz przygodę z RPG? Grasz w realu, ale ograniczasz się tylko do gry postacią zamkniętą w statystykach i/lub ramach kilku słów na koncept sztampowej historii, lecz... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 13 426 |
20-08-2013 07:42 Campo Viejo | |
|
| RPG podcasting
Witam wszystkich. Chciałem przedstawić pewne stosunkowo nowe zjawisko jakim jest podcast RPG.
Słowo o podcastach:
1. Co to jest i skąd się wzięło? (Nie chcę się tu bawić w historyka ani teoretyka, zapraszam do Google i Wikipedii po dokładne... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 3 | 10 846 |
03-12-2007 22:52 kitsune | |
|
| Reprezentacja Umysłowa Własnej Postaci u Graczy RPG
Zamieszczam tu projekt badawczy mój i trójki moich znajomych (wówczas) studentów psychologii (również graczy) na temat - mówiąc po ludzku - czy w czasie RPG gracz jest wciąż tą samą osobą, która tylko udaje, że jest kimś innym, czy też bohater ma własną tożsamość, odrębną... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 3 | 16 598 |
03-06-2008 09:34 Lilith | |
|