| Kiedy potrzebuje łopaty nie chwytam łyżeczki
Wstęp
Dobra, rozmowa o zaletach Neuroshimy przekonała mnie by napisał parę słów dlaczego mainstream(główny nurt) ssie aż iskry lecą.
Wygodnie było by mi napisać bo tak, ale to was chyba nie przekona |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 22 | 15 858 |
08-04-2007 21:54 kitsune | |
|
| Miecz niegorszy od katany. Jak przekonać o tym niektórych graczy.
Rzecz o mieczu europejskim, który w prawdzie nie był gorszy od japońskiej katany. Celem artykułu nie jest ujmowanie niczego mieczowi japońskiemu, lecz udowodnienie iż naprawdę nie jest od niego gorszy i sprosta mu pod każdą postacią.
Jak wiadomo argumentem nie... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 44 | 43 217 |
25-09-2009 15:40 Arango | |
|
| Tworzenie sensownych artefaktów
Tworzenie artefaktów.
Oczywistym jest, że chyba żaden system nam nie podstawia gotowych rzeczy i artefaktów (czyli super broni lub zbroi). Te trzeba samemu planować. O ile o broń zwykła nietrudno, bowiem wystarczy sięgnąć po różne podręczniki... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 9 | 11 916 |
05-10-2009 07:22 Kelly | |
|
| Przekonanie Autentyczne
Pierwszy z moich artykułów o tworzeniu organizacji na potrzeby sesji rpg. Początkowo był publikowany na ramach serwisu Poltergeist na moim blogu.
Słowem wstępu....
W RPG, szczególnie tych spod znaku DnD wiele jest sekt ideowych i religii,... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 7 | 9 657 |
13-11-2011 20:11 Eyriashka | |
|
| Atrofia Przekonania
Tekst ukazał się pierwotnie na moim blogu na serwisie Poltergeist.
Wstępik konieczny...
W swoim drugim tekście, który wbrew pierwotnemu założeniu nie wyczerpał tematu w sposób wystarczający, poruszyłem tematykę tworzenia wiarygodnych,... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 1 | 9 470 |
14-11-2011 10:03 Aschaar | |
|
| O pisaniu grywalnych scenariuszy RPG słów kilka
O PISANIU GRYWALNYCH SCENARIUSZY RPG SŁÓW KILKA
Pisząc scenariusz do przygody warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań. Podejrzewam, że już wiesz w jakim świecie chciałbyś osadzić przygodę. Jeśli nie wiesz, to proponuję... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 6 | 18 154 |
02-09-2012 00:45 Campo Viejo | |
|
| nWOD: Śmierć nie nosi rękawiczek (próbka stylu przyszłego MG) Dave siedział na krześle w ostrym i białym świetle jarzeniówek. Zaciskał bezwiednie pięści czując, jak zaczynają go łapać pierwsze objawy ostrego stanu odstawieniowego. Nie brał już od dwunastu godzin i brak narkotyku w organizmie zaczynał boleśnie dawać o sobie znać. Na czole... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 12 095 |
09-04-2017 13:02 Boguniemil | |
|
| Postapo i "bliskie" SF - broń Jeśli w postapo walczymy z maszynami byłoby ciekawiej gdyby miały one jakąś odmienną od obecnie używanej technologie. Podobnie w przypadku “bliskiego” Science Fiction (czyli bez olbrzymich przełomów w fizyce). Zapewne wielu MG sobie pomyślało że fajnie byłoby w sesji wprowadzić... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 11 570 |
12-05-2018 12:49 Leminkainen | |
|
| Portrety – selekcja, wyszukiwanie, biblioteki. Portret w grach fabularnych jest, w moim odczuciu, jednym z najważniejszych elementów podczas kreacji postaci, to też chciałbym się z Wami podzielić małym artykułem/wpisem, w którym to analizuję zagadnienie portretu i wskazuję najistotniejsze sprawy w jego wyborze, jak i wyszukiwaniu.... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 10 205 |
14-06-2018 14:24 Zormar | |
|
| Potwór Tygodnia #1: Demigis
Moje ostatnie intensywne erpegowanie poskutkowało tym, że mam sporo materiałów, którymi chętnie bym się z kimś podzielił, więc ostatecznie postanowiłem zastosować odrobinę nekromancji i rozruszać w tym celu mojego bloga.
Pierwszy z nowych wpisów przedstawia... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 0 | 4 546 |
27-03-2020 19:55 Zormar | |
|