| Przekonanie Autentyczne
Pierwszy z moich artykułów o tworzeniu organizacji na potrzeby sesji rpg. Początkowo był publikowany na ramach serwisu Poltergeist na moim blogu.
Słowem wstępu....
W RPG, szczególnie tych spod znaku DnD wiele jest sekt ideowych i religii,... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 7 | 9 661 |
13-11-2011 20:11 Eyriashka | |
|
| Walka na sesji
Krótka myśl Mistrza Gry
Czytając (właściwie, to chłonąc) każdy akapit Almanachów Mistrza Gry, wielokrotnie natrafiałem na celne uwagi dotyczące sporej części graczy, również moich. Inna sprawa, że trafiałem też na takie, które zupełnie do nich (moich... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 7 | 14 247 |
30-08-2013 10:27 Kelly | |
|
| Ciężar sesji – gracz, mistrz gry czy wszyscy razem? Czyli odpowiedzialność za rozgrywkę, jej przebieg oraz czy będzie udana. Zwykle leży na barkach mistrza gry który niczym Atlas dźwiga ją niestrudzenie. Czy tak zawsze musi być? Kiedy gracze siedzą i czekają aż wpadnie im jakieś zadanie w łapska jak to zwykle bywa lub zostaną... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 8 | 11 985 |
13-01-2008 14:50 Johan Watherman | |
|
| Czy jako Mistrz Gry...
Swojego czasu dostałam PW od Howgh'ka z pytaniem, które można by podsumować krótkim: "Jak prowadzić sesję?". Poniżej przedstawiam rozszerzoną wersję rozmowy, którą odbyliśmy na GG. Zaznaczam, że przedstawia ona moje subiektywne spojrzenie na MGkowanie - w moim przypadku się... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 8 | 23 809 |
20-05-2014 20:31 Aramin | |
|
| [Warsztat] Pytania na sesji i światotworzenie
Wstęp
Korzystając z chwili wolnego czasu, chciałabym wrzucić kolejną notkę z cyklu „Warsztat”. W związku z tym, że czas nie jest za dużo, dziś krótko. Ale za to treściwie. Zapraszam do lektury!
Ale o co chodzi? |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 8 | 17 853 |
18-01-2014 01:04 TSF | |
|
| Tworzenie sensownych artefaktów
Tworzenie artefaktów.
Oczywistym jest, że chyba żaden system nam nie podstawia gotowych rzeczy i artefaktów (czyli super broni lub zbroi). Te trzeba samemu planować. O ile o broń zwykła nietrudno, bowiem wystarczy sięgnąć po różne podręczniki... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 9 | 11 919 |
05-10-2009 07:22 Kelly | |
|
| Paladyn-którym z nich chcesz być?
Paladyni-różne wizje, konkluzje i porady
************************************************** ***
W tym artykule chciałem poruszyć temat odgrywania paladyna. Widzicie istnieje wiele poglądów na ten temat.
Jedni... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 10 | 19 261 |
09-08-2007 21:11 John5 | |
|
| [Warsztat] Szybkie tworzenie postaci, lokacji i przedmiotów
Wstęp
W związku z objęciem przeze mnie opieki nad działem literackim, chciałabym zainaugurować cykl (mam nadzieję, że starczy mi motywacji na pisanie kolejnych części) felietonów/poradników na różne tematy związane z graniem w RPG, zarówno od strony gracza,... |
Oceny użytkowników | Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | | 11 | 19 286 |
20-01-2014 11:12 dzemeuksis | |
|
| Poradnik dla początkujących Jak grać przez forum? To, moim zdaniem, jest utrapienie większości początkujących graczy. W końcu chyba wszyscy kiedyś zaczynaliśmy, i na naszych pierwszych sesjach mieliśmy swoje wzloty i upadki. No więc zdecydowałem się napisać może nie niezbędnik, ale krótki poradnik dla... |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 15 | 14 958 |
24-05-2007 20:21 Arango | |
|
| Kiedy potrzebuje łopaty nie chwytam łyżeczki
Wstęp
Dobra, rozmowa o zaletach Neuroshimy przekonała mnie by napisał parę słów dlaczego mainstream(główny nurt) ssie aż iskry lecą.
Wygodnie było by mi napisać bo tak, ale to was chyba nie przekona |
Komentarze | Odwiedzin | Ostatnio aktywny | 22 | 15 861 |
08-04-2007 21:54 kitsune | |
|