|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-04-2022, 22:00 | #1 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Jagged Aliance - Margarita Island [Parchy] - komenty link: https://1.bp.blogspot.com/-FDdTnCbEQ...s/s1600/02.jpg Siemka - Witam wszystkich uczestników rekrutacji i z miejsca chciałbym podziękować za zgłoszenie się i zmajstrowanie KP w tej o to rekrucie: http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...nd-parchy.html - I zacznę od powitania ochotników na najemników AIM którzy przeszli przez sito rekrutacji - Malahaj jako Barabasz "Buck" Kazinski + Mi Na Wen - Gwena jako Maria Mercedes Garcia + pomocnik - Być może ktoś jeszcze do nas dołączy a może nie. Zobaczymy. Na razie postanowiłem zacząć w tym gronie - Na początek myślę, że wyślę Wam na dniach ankietę co do ram i preferencji tej sesji. Tak aby zorientować się jakie są oczekiwania na początek. - Co do postu fabularnego na początek pewnie przekleję te scenki z rekruty. Możecie uznać, że brali w nich udział i wasze postacie. Może poza tą pierwszą z agentami. Myślę, że mój post z pierwszą grywalną scenką powinien się pojawić na dniach albo w weekend. Bo mimo wszystko swoje misiowe tury zwykle piszę w weekendy. I zapewne nadal to będzie post z Grenady po części także dlatego aby dać BG się poznać i nawzajem i z BN-ami. - Co do BN-ow to możecie uznać, że ci imienni najemnicy z gotowych KP też są najemnikami AIM przysłanymi na misję na Margaricie czyli na start też są w bazie na Grenadzie. Najpóźniej wszyscy się poznali (i z BG i z BN-ami) gdzieś na przełomie roków jak zgłosili się do tej misji pewnie jeszcze w bazie AIM. Jeśli jednak ktoś sobie chce uszyć jakies powiązania z wcześniejszych kontaktów to proszę bardzo - Na początku chciałbym też uprzedzić, że o ile trzon mechy Parchów już mi się raczej sprawdził w różnych sesjach to praktycznie każda kolejna sesja to nowa "skórka" tego systemu. W tej (JA) np. pierwszy raz na taką skalę pojawiło się mnóstwo spluw z reala. Do tej pory to były raczej bezimienne, enigmatyczne rodziny broni np. pm, br.krótka, k-ek itd. Nadal to widać po granatach które są opisane w zależności od typów a nie poszczególnych modeli. Jbc to wszystkie spluwy są liczone z tych samych wzorów więc te zasięgi, dmg i inne takie to efekt surowej matmy a nie jakichś moich osobistych preferencji. Pierwszy raz też pojawił się wątek ekonomiczny a dokładniej to pieniądze. I są one głównym zasobem w grze. Jak wiadomo nawet wydawcy światowych tutułów potrafią wyłożyć się na cennikach i ekonomii. Miejsce to proszę na uwadzę i prosiłbym o wyrozumiałość w tej materii bo dla mnie to też będzie sesja testowa do kolejnej skórki tego mojego systemu. No i jeśli coś by się nie sprawdzało to może zostać edytowena albo wywalone w trakcie gry no albo na odwrót, pojawi się jakiś element który okaże się potrzebny w grze. Także chciałbym o tym uprzedzić na samym początku gry - Co do innych spraw spotykamy się po raz pierwszy. No to uprzedzę, że przywiązuję dużą wagę do terminowości sesji. Przyjmuję każde L4 jakie ktoś mi zgłosi, raczej przychylam się do próśb o wydłużenie kolejki jeśli wydadzą mi się zasadne itd. Ale sytuacja gdy nie mam żadnego info od Gracza, tura Graczy się kończy a tu żadnego posta ani info ani nic no jest dla mnie delikatnie mówiąc mocno niekomfortowa. Zwłaszcza, że zwykle prowadzę więcej niż jedną sesję na raz i w innych też zwykle odpisuję w weekendy. - System jest dla Was nowy, ja do pewnego stopnia też się go uczę, na pewno wyjdą jakieś niespodzianki w trakcie gry z tego powodu więc jakby ktoś miał jakieś pytania albo wątpliwości co do jakiejś scenki w grze, mechaniki, nie był pewny jak coś działa, czy można coś czy nie to śmiało pytajcie czy tutaj czy na pw. - No i na razie to chyba tyle z mojej strony Jak jakieś pytania czy co to dajcie znać. No i udanej zabawy sobie i Wam życzę A Wam chyba zostaje przedstawić siebie i swoje postacie --- Edyta 2022.04.11 - Uruchomiłem sesję i panel sesyjny. Sprawdźcie proszę personalia swoich postaci jak jakiś błąd to możecie edycić. To samo z wklejeniem awatarów. A fabularnie to na razie są te same scenki co w rekrucie. Potem na dniach wrzucę coś nowego pewnie jako już nowy post więc na razie w tym sesyjnym wątku wstrzymajcie się z postami - I druga sprawa to święta. Akurat w przyszły weekend wypadają. Jakby ktoś miał jakieś opóźnienia czy L4 z tego powodu to dajcie znać --- Pomoce różnorakie Symboliczny podział doby: 00:00 - 03:00 noc 03:00 - 06:00 świt 06:00 - 09:00 ranek 09:00 - 12:00 przedpołudnie 12:00 - 15:00 południe 15:00 - 18:00 popołudnie 18:00 - 21:00 zmierzch 21:00 - 00:00 wieczór link do ściągi fabularnej (osoby i miejsca): https://docs.google.com/document/d/1...p-V9mGZZE/edit link do mechy (Parchy; Jagged Alliance): https://docs.google.com/document/d/1...pzIJIJt4k/edit link do ekwipunku (spluwy i inne): https://docs.google.com/document/d/1...V-4b9W0VQ/edit lista ciężkiego sprzętu: https://docs.google.com/document/d/1...Z9kLLn1X8/edit --- Szkolenie - Kiepski ze mnie ekonomista więc na razie to taki szkic. Jak coś nie będzie się sprawdzać to najwyżej się to zmieni. Dla mnie to taki kompromis między realnością a grywalnością. I tak pomyślany głównie o szkoleniu milicji przez najemników AIM. Ums zwykłe (1-9 atrybutów + 2 walki) 0-3 = 1 tydzień (szkolony ums o 1) 4-6 = 2 tygodnie (szkolony ums o 1) 7-9 = 3 tygodnie (szkolony ums o 1) Czyli ums z 2 na 3 to 1 tyg szkolenia; a z 5 na 6 to 2 tyg szkolenia. Umsy profesyjne o 1 pkt = 4 tyg + specowy sprzęt (np. ckm dla szkolonych ckm-istów) --- - 1 nauczyciel może szkolić max 20 uczniów na raz w umsach zwykłych i do 10 w umsach profesyjnych. - Nauczyciel może doszkolić w danym umsie max do poziomu -1 niż sam ma w danym umsie (czyli jak ma ums na 8 to max może doszkolić do 7) - Podczas szkolenia nauczyciel i uczniowie są niejako przypisani do siebie i nie mogą brać udział w innych akcjach. Szkolenie zajmuje większość dnia więc niezbyt jest czas i siły aby zajmować się czymś jeszcze. - Koszt (ammo, paliwo, smary, pojazdy, broń, pomieszczenia, teren, zabezpieczenie, wyzywienie, socjal itd.) szkolenia to 1 tydzień szkolenia = 5 000 $ za jeden kurs (grupę nauczyciel + uczniowie)
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 04-08-2022 o 15:15. Powód: Dodanie reguł szkolenia. |