Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-07-2015, 13:39   #1
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
[Wh40k/Rogue Trader] Legendy Koronusa

Ambition Knows No Bounds


System Rubikon II, Drususiańskie Kresy, Calixis, Segmentum Obscurus

Układ gwiezdny czerwonego olbrzyma, tysiąckrotnie większego od błogosławionej Sol, składa się z dwóch gazowych gigantów: Rubinowych Braci oraz pola asteroidów pomiędzy nimi. Dalej, na najdalszej orbicie gwiazdy od wieków niezmiennie dryfuje Port Wander - kluczowa twierdza Marynarki Imperium, a dawniej także jeden z największych węzłów handlowych sektora. To dookoła niego zagospodarowano cały system: praktycznie wszystkie asteroidy są zamienione w stocznie, doki naprawcze, pałace, tereny uprawne i dziesiątki innych instalacji potrzebnych stacji.




Port Wander, system Rubikon II
Jezabel skończyła kaligrafować ogromny nagłówek na górze nowego arkusza. Z uśmiechem zerknęła do notatek w data-karcie. Niezmienną, dumną tradycją stoczni B/017 C III były właśnie te dokumenty: wkładane do dziennika pokładowego wręczanego kapitanom okrętów które im zaufały. Wzięła się do dalszej pracy; może i wciąż miała dwie standardowe doby, ale nie dotarła w to miejsce pracując na ostatnią chwilę.
Rozbudowany Gwiezdny Fort klasy Tułacz, stacja orbitalna Marynarki Imperialnej i własność Floty Calixiańskiej
Promień orbity: 2,55 standaryzowanej jednostki astronomicznej AU
Populacja: na dziesięć dni przed Ucztą Przynależności 813.M41, sama stacja ma około 2,32 miliona mieszkańców, w tym 1,256 miliona członków Marynarki ( w najlepszych czasach, tuż przed zamknięciem Paszczy dosięgało to nawet 10mln stałych mieszkańców)
Średnia temperatura: 22 standardowe stopnie, wyliczana metodą ORP
Grawitacja: 1,02 grawitacji Świętej Terry z dnia standaryzacji
Podatek: Aprus Non(stacja nie jest obłożona podatkiem)
Krytycznie spojrzała na zapisany fragment. Nawet to nowe auto-pióro, chociaż bez porównania lepsze niż wcześniejsze, nie dawało jej satysfakcji. Było perfekcyjnie zgodne z uświęconą tradycją szkołą wypisywania tych kart; problem był...Nie ważne. Nie dzisiaj.
Port Wander, ostatnia twierdza Prawa i Porządku, najdalej wysunięte w kierunku Rubieży Koronusa miejsce na które pada Światło Imperatora, bastion Marynarki Imperium...
Rzuciła maszynę w diabły. Odręcznym, łamiącym prawie każdą z wpajanych jej zasad kaligrafii pismem błyskawicznie wypełniła pięć stron informacjami o stacji: o dokujących okrętach, kluczowych osobistościach stacji i najciekawszych miejscach. Kiedy goniec wybiegł z wiadomością, opadła bez sił z powrotem na metalowe krzesło; właśnie albo zapewniła sobie stratę pozycji i resztę życia spełni przepisując bezmyślnie formularze zaopatrzenia, albo...wyrwie się z tej hierarchii.

Kluczowe postacie obecne na stacji
  • Komodor Larius Sans - głównodowodzący Portu Waner
  • Śledczy Mariusz Zaan - Wiedzący, gospodarz lokalnej placówki Inkwizycji
  • Kardynał Korey Paruta - goszczący na stacji Eklezjarcha i wielki zwolennik Missionara Galixia
  • Kwestorka-prefekt Loan Gevorkian - osobiście wybrana przez Lorda-gubernatora Sektora Haxa spośród kwestorów na nadzorczynię sytuacji w Porcie Wander, Loan ma prawo do monitorowania każdego i wszystkiego w obrębie Kresów Drususa.
  • Sędzia Maximus - najwyższy rangą Adeptus Arbitres na stacji, jednocześnie jest najwyższą instancją sądownictwa w podsektorze oraz dowódcą komisariatu
  • Lord-Kapitan Viriniul Faltz - z racji wymiany załogi "Getsameni", Faltz został bez przydziału; jako że jest doświadczonym oficerem, tymczasowo przydzielono mu zdalne doradztwo strategiczne w operacjach antypirackich w rejonie portu.
  • Kapitan Gia Saul - nieco zbyt odważna w opinii swojej własnej rodziny, Gia jest awangardą interesów Dynastii Saul
  • Major Adonai - dowódca fizylierów z Scyntylii, regimentu lekkiej piechoty Gwardii Imperialnej; choleryk i zapalczywiec, ale ma wręcz fanatyczne poparcie żołnierzy swojej jednostki
Zadokowane okręty:
  • Eskadra Triumfu - dwanaście fregat klasy Miecz, dawniej przynależnych do Floty Koronusa, obecnie działających w ramach patroli antypirackich. Cztery spośród nich zostały poważnie uszkodzone w wyniku wybuchu silnika atakowanego okrętu piratów. ("Admirał Watt" to Miecz IX). Przewidywany czas napraw: trzy miesiące.
  • Kobra III ("Pycha") z eskadry Kobr Gniewu Świętego Drususa - jeden z dwudziestu torpedowców tej formacji, oczekujący w roli okrętu szybkiego reagowania w dokach Portu Wander.
  • "Getsameni" - krążownik szkoleniowy przechodzący właśnie rotację załogi i konieczne remonty; w ciągu miesiąca ruszy na patrol z ponad 82% świeżej załogi z trwającej rekrutacji.
  • "Odkupienie" - gwiezdny galeon klas Podbój, okręt desantowy Marynarki niosący dwa pełne regimenty Gwardii Imperialnej: "Windriderów" oraz scyntylisjkich fizylierów
  • "Imperator Wzbogaca" - mocno zmodyfikowany gwiezdny klipper klasy Orion należący do Gii Saul, jednej z członkiń Dynastii Saul
  • "Mizerykordia"- cywilny frachtowiec krążący między miejscami kultu w Calixis; mimo iż jest owiany niesławą wyjątkowo pechowego okrętu to niemniej w każdy rejs zabiera dziesiątki tysięcy pielgrzymów
  • Trzydzieści osiem okrętów transportowych realizujących traktaty handlowe z Dynastiami Saul, Chorda, Vandermondeo , Braddock-Harding, Rethwish, Garthus i Lande-Wærness oraz Wielkimi Domami Bellair i Krin.
Ciekawe lub znaczące miejsca:
  • Częstokół: rejon aresztów, sądów i miejsc wykonywania kar dla członków Marynarki; gigantyczna populacja oraz żelazna dyscyplina trzymana przez Komodora Sansa sprawiaja że to miejsce nigdy nie stoi puste
  • Imperialne Centrum Werbunkowe: flota werbuje jak nigdy; uzupełnia straty w Eskadrze Mieczy, kompletuje załogę dla "Getsamieni" oraz, zgodnie z przedwczorajszym zarządzeniem Komodora, tworzy 'rezerwę kadrową'
  • Kręgi: wyznaczone przez Flotę obszary do formalnych pojedynków; zarówno tych będących częścią procesów, jak i honorowych.
  • Podpokład: wyludnienie najbardziej zmieniło sytuację najbiedniejszych; wielu z rezydentów w sytuacji powszechnego braku rąk wyrwało się z ubóstwa; teraz to mniej slumsy, a bardziej teren gangów i przemytników korzystających z znanych tylko im przejść
  • Komisariat Adeptus Arbitres: tak jak Marynarka odpowiada za personel wojskowy na stacji, tak Adeptus Arbitres pilnują porządku wśród cywili. Sercem ich działalności jest ich komisariat; to forteca w fortecy, zdolna bronić się latami nawet w przypadku zdobycia reszty stacji
  • Pozłacane Procesje: wielokilometrowy, porozbijany na malutkie uliczki pasaż handlowy, obecnie niemalże opustoszały. Aktywność ocalała jedynie w Komorze Złota otwierającej Procesje oraz w Dworach Umarłych jej największej sali.
  • Komora Złota: zamiast tysięcy brokerów, kupców i krupierów które były tu kiedyś są jedynie dziesiątki bankierów wraz z obstawami
  • Dwory Umarłych: owalna ładownia o ponad trzystu metrach średnicy od zawsze była sercem Procesji; wciąż można tutaj znaleźć skrybę, zorganizować zamianę kończyny na bionikę czy wdać się w spektakularny pojedynek; niemalże cały handel detaliczny stacji odbywa się na tym terenie. Specyficznym elementem są wiszące pod sufitem loże na które zwyczajowo mają wstęp tylko Wolni Kupcy
  • Solitice Imperialis: fregata wbudowana na stałe w stację, w całości zamieniona w miejsce kultu i bazę logistyczną Missionara Galixia
  • B/017 C III: drugie największe stocznie w sektorze, zdolne do produkcji szerokiej palety okrętów, aż do krążowników liniowych włącznie. Trzy doki pracują w systemie czterozmianowym; w doku czerwonym jest budowany krążownik na zamówienie floty Calixis, w niebieskim trwa remont Getsameni, a w żółtym trwają ostatnie poprawki i ładowanie zapasów na wasz okręt
  • Pierścień Darów: setki sztucznych farm umieszczonych w pasie asteroid; jednocześnie największa stacja Adeptus Mechanicus Biologis w podsektorze. Niemalże wszystkie projekty terraformingu planet pod kolonie w Rubieży zostały wydobyte z tutejszych repozytoriów wiedzy.
  • Hale Mechanicus: katedra stanowiąca łącznik pomiędzy placówkami Adeptus Mechanicus na stacji; jednocześnie miejsce negocjacji i debat pomiędzy osobami z i spoza kultu.
  • Rota Fortunae i Ostatnia Szansa: lokale hazardowe; pierwszy to miejsce dla wyższych sfer,a drugi to ruchomy lokal w którym własne życie jest całkiem popularną stawką podbicia zakładu
  • Ślepe Oko: knajpa oferująca niezwykle rzadkie towary na stacji: dyskrecję i prywatność; każda para biznesmenów chętnych porozmawiać o transakcji dostanie własną lożę z gwarancją bezpieczeństwa przed podsłuchami
  • Karneol: mordownia będąca jednym z przejść z Pozłacanych Procesji do tuneli Podpokładu; reputacja stałego gościa w tym miejscu jest jedną z najwyżej cenionych w półświatku stacji.
  • Odpoczynek żeglarza: gigantyczny, nieoficjalny pub Marynarki; tradycja mówi że wyżsi oficerowie mają tu zakaz wstępu aby nie zakłócać wypoczynku podwładnym. Kilkubrygadowy cykl wacht na stacji zapewnia że w żadnej chwili nie jest tu mniej niż trzy tysiące osób.


Kadzidłopodobna woń spalonej w próbie wróżenia talii Imperatorskiego Tarota nie chciał się rozwiać. Czy oni na prawdę celowo dodają tam święte oleje specjalnie na taki wypadek?
- Ile mamy czasu zanim wszyscy się dowiedzą? - komodor Larius Sans zirytowany krążył po gabinecie; pognieciony mundur i zmęczone oczy sugerowały że ostatnie dni nie były łaskawe obdarzy dowódcę Portu Wander wolnym czasem
- Tygodnie, może miesiące. O ile wcześniej ktoś z tamtej strony nie przyleci do nas, wtedy... - gospodarz miejscowej placówki Inkwizycji nie zdążył dokończyć myśli zanim mu przerwano
- Które okręty są gotowe do działania? -
- Getsameni. Eskadra Triumfu ma 7 z 12 okrętów, "Admirał Watt" został mocno uszkodzony podczas tego pościgu, cztery pozostałe wciąż przechodzą remont. Kobry Gniewu są na patrolach, ale w pełni sprawne. No i "Odkupienie" -
- Ktoś wiedział wcześniej... - ale tym razem Śledczy Mariusz Zaan odwzajemnił uprzejmość i to on przerwał rozmówcy
- Komodorze, naprawdę nie uważam żeby oddelegowanie Syriusza w ubiegłym miesiącu miało jakikolwiek związek...- skłamał. Oczywiście że miało. Osobiście przepisał gruby plik rozkazów, wezwań i próśb.
- A ten statek w żółtym doku? Jutro będzie gotowy. Dwudziestoletnie naprawy kończą się cztery dni po tym kiedy odkrywamy że przejście do Rubieży Koronusa jest znowu otwarte...- oficer marynarki ciężko usiadł w fotelu
- Śledztwo zajmie kilka miesięcy, ale już przekazałem przełożonym informację o tej sytuacji i wyrazili umiarkowane zainteresowanie; wieszczenie nie jest niczym nowym w Imperium -
- A jednak żaden z setek wyszkolonych psioników na stacji nie otrzymał nawet wskazówki; dwa tysiące kapłanów maszyny nieustannie wpatrujących się w Paszczę wręcz dalej twierdzi że jest zamknięta. Flota przeprowadzi zwiad po drugiej stronie, postawi tam swoją placówkę i ocenić sytuację -
- A czy mogę coś zasugerować? - Mariusz przyjął swoją najlepszą pozę pokornego sługi; ręce szeroko rozłożone, głowa lekko pochylona
- Mów - irytacja na twarzy komodora była łatwa do zauważenia
- "Pycha" jest dobrym okrętem. Razem z "Odkupieniem" i trzema spośród Mieczy powinna bez większego problemu zająć Footfall. Ale może to jeszcze nie ta chwila - przerwał dramatycznie i obrócił dłonie jakby coś wręczał - może to moment kiedy ktoś kto i tak ruszy w tamtą stronę mógłby zrobić najbardziej ryzykowną część zwiadu dla nas? -
- Będą chcieli coś w zamian. To Wolni, zawsze chcą. Z sentymentu do Floty tego nie zrobi. - oficer burknał
- Tym problemem, za Pańską zgodą, zajmę się ja - ukłonił się
- Zgoda - nacisnął guzik na blacie i w ciągu kilku sekund z hukiem butów wpadło do środka trzech żołnierzy - Znajdźcie midszypmen Uliae i przekażcie jej że ma ustalić na jutro spotkanie z kapitan Vandermondeo; ma zachować stosowną etykietę, jaka by nie była. - kiedy wybiegli, zwrócił się do akolity - Wiesz że gdybyś traktował rozmówców z odrobiną szacunku, nie musiałbyś spędzić tyle lat jako gosposia? - wszystkie oznaki zmęczenia nagle znikły; stalowe spojrzenie wbiło się w rozmówcę jakby tylko czekało na odpowiedź na to pytanie.


Nie wiecie jeszcze że Paszcza jest otwarta. Wasz okręt będzie gotowy za dwa dni.
Meta-game: to czas na przedstawienie postaci i ich wzajemnych relacji. Jedna scena konfliktu na łeb(napad na samotnego wędrowca/pojedynek z oficerem/negocjacje cen za mapy Immaterium/dyskusja z kapłanami/szukanie wiedzy o Rubieży/itp), poza tym kto chce możne grafomanić do woli. Potem przeskok na spotkanie z dowódcą stacji.
In-game: informacja jak tu dotarliście( jako pasażerowie Mizerykordii? podrzuceni przez Flotę? Jesteście od lat na stacji?)poznawanie portu(informacje powyżej drużyna znała już wcześniej; Jezabel mimo dobrych chęci wiele nowego nie wniosła), drobny handelek, zawieranie sojuszy z NPCami, omawianie planów na przyszłość, czego dusza zapragnie. Oczywiście, na stacji jest o wiele więcej niż wypisałem powyżej. Jak coś to pytać.
Akcje z zewnątrz:(do wplecenia w wygodnym dla gracza momencie):
  • goniec dostarczy wiadomość od Jezabel dowolnemu z oficerów którego znajdzie a o których wiadomo że są częścią załogi.
  • Komodor przez gońca poprosi panią kapitan o wyznaczenie miejsca i czasu spotkania zanim wasz okręt będzie gotowy do drogi; ponoć ma sprawę wielkiej wagi.
Rzuty:
Krótki opis daje informacje, skalę i ton; jeżeli uważacie że będzie wam bardziej pasowało do postaci opisać ten efekt rzutu nieco inaczej, proszę bardzo.
Od kogo dostałem eq, ma je już wliczone. Od kogo nie, dodam kiedy dostanę.

Eredin
(otwarty)Common Lore Machine Cult
Electro Graft Use +10
d100=73 vs 62 rutynowy
Dekady poza obiegiem informacji zrobiły swoje: w Porcie Wander pozostało niewielu kapłanów maszyny o których słyszałeś; większość jest w Halach Mechanicus i Wielkim Enginarium zajmując się codziennymi sprawami stacji
(otwarty)Common Lore Tech
Electro Graft Use +10
wydany Fate Point
d100=94 vs 92 zwyczajny
Upadek Pozłacanych Procesji jest widoczny na pierwszy rzut oka; nawet te dwie dekady temu można było tutaj spotkać przedstawicieli handlowych kolonii handlujących specjałami przywożonymi z Rubieży; teraz ich stanowiska zieją pustką. Po półtora wieku zapasy się kończą, ale wciąż powinno dać się dostać większość tutejszych odmian skafandrów kosmicznych, kilka typów egzotycznej broni z demobilu Marynarki czy podstawowe elementy wyposażenia kolonii
Trudny(-10)Forbidden Lore Adeptus Mechanicus
d100=16 vs 42 sukces(2 poziomy)
Pierścień Darów: spore pole asteroidów połączonych ze sobą i tworzących kompleks niskograwitacyjnych farm zaopatruje Port Wander w ponad połowę żywności. Ale to teraźniejszość. A dawniej...
Dawniej był to przyczółek Divisio Biologis, ostatnie bezpieczne miejsce dla tych kapłanów maszyny którzy mieli wyruszyć na nieznane planety Rubieży i walczyć z ekosystemami planet gdzie powstawały nowe kolonie. Po zamknięciu Paszczy niewielu z nich tam zostało; wrócili na swoje macierzyste planety gromadzić środki na czas kiedy Koronus znowu ich przyjmie.
Jedną z najsławniejszych postaci Pierścienia Darów jest J. P. Pantelakis


Hector
(otwarty)Common Lore Imperial Creed
d100=49 vs 40 zwyczajny
Przy odcięciu Rubieży, Port Wander stał się najważniejszym sanktuarium Świętego Drususa; jest substytutem dla wszystkiego co leżało za Paszczą. Mocno ucierpiały przez to kulty opierające się na szerzeniu światła Imperium wśród ciemnych ludów Koronusa. W dawnych latach, pięć milionów pielgrzymów gotowych odpracować przewóz było żelaznym fundamentem każdego werbunku załogi; dzisiaj nawet zgromadzone pół miliona to za dużo względem popytu.
(otwarty)Common Lore Imperial Navy
+10 za długoletnią służbę
d100=81 vs 50 prosty
Marynarka Imperium zaadoptowała się do sytuacji; okręty dawnej Floty Koronusa zostały rozesłane na patrole antypirackie i systematycznie przechodzą planowane remonty.
(otwarty)Common Lore Imperium
d100=83 vs 40 elementarny
Port Wander to ostatni bastion Imperium; dalej są już tereny wymykające się żelaznemu uściskowi prawa.
(otwarty)Common Lore Tech
d100=84 vs 40 elementarny
Tak jak to jest na dużej stacji kosmiczniej: najłatwiej kupić narzędzia i broń.
(otwarty)Common Lore War
d100=78 vs 40 prosty
Stacja faktycznie jest bastionem; ma silne tarcze, platformy orbitalne, rozliczne makrobaterie i lance, stały garnizon gwardii imperialnej oraz eskadrę okrętów; nawet przy zamkniętym przejściu do Koronusa wszyscy pamiętają rajdy piratów sprzed półwiecza


Ambrosia
(otwarty)Common Lore Imperial Navy
+10 za długoletnią służbę
d100=99 vs 55 elementarny
Kiedy przejście przez Paszczę zostało zablokowane, Port Wander musiał dostosować się do nowych warunków
(otwarty)Common Lore Imperium
d100=32 vs 45 trudny
Przy szerszym spojrzeniu sprawa była znacznie ciekawsza: Imperium straciło jedyny obszar gdzie Wolni Kapitanowie działali zgodnie z przeznaczeniem; jednocześnie zatamowano szeroki strumień bogactw płynących z Rubieży - całe podsektory Calixis w których zdążono już wyeksploatować złoża pracowały dzięki dostawom z Koronusa. Dzięki wysiłkom Administratum odcięcie dostaw nawet po 150 latach wciąż nie jest dotkliwe, ale rezerwy są skończone. Dodatkowo, odcinając niebezpieczny teren, sektor wbił się w fałszywe poczucie bezpieczeństwa; rozwiązano ponad 90 regimentów gwardii, wiele okrętów utkwiło w dokach bez załogi. Analogiczne, choć w mniejszej skali, skutki widać w sąsiadujących sektorach.
Rutynowy(+20)Common Lore Rogue Traders
d100=58 vs 65 sukces
Gia Saul członkini Dynastii Saul regularnie odwiedza Port Wander na pokładzie "Czapli"; jej ród wycofał się w bezpieczniejsze rejony sektora i jedynie ona zapuszcza się w te odludzia.


Kael
(otwarty)Common Lore Imperial Navy
+10 za długoletnią służbę
d100=03 vs 60 okrutny
Znikła praktycznie cała flota Koronusa; spośród pięciu okrętów liniowych i okrętu flagowego znana jest pozycja jedynie jednego: Getsameni. Z ponad czterdziestu okrętów eskortowych zostało dziesięć. Pozostałe nie przechodzą przez remonty w Porcie Wander, ich załogi nie pojawiają się w rotacji. Jednocześnie transportowce wciąż pobierają dla nich zasoby. Flota Calixis też została uszczuplona o kilka jednostek; jednocześnie patrole dookoła Paszczy nie meldują o żadnych spotkaniach z tymi statkami, czyli wszystkie muszą być gdzieś indziej.
(otwarty)Common Lore Navis Nobilite
d100=05 vs 50 żmudny
Spośród wszystkich rodów które miały placówki w Porcie Wander żaden nie uznał za stosowne utrzymywać jej dalej wobec blokady przejścia do Rubieży. Większość z tych obiektów została przeniesiona...na otaczające asteroidy. Pałace rodów Bentek, Cor'cle, Aleene, Visscher, Ortelius i Cassini wciąż wylewnie witają w swoich progach Wolnych; czas zamknięcia Paszczy traktują jako chwilę oddechu na konsolidację wiedzy i nawiązywanie sojuszy.
Ciężki(-20)Forbidden Lore Navigators
d100=57+20 vs 50
przerzut
d100=31+20 vs 50 porażka
Pałace nawigatorów są silnie chronione; nawet piraci nie chcą ich atakować. Rody nawigatorów składają się nie tylko z osób które prowadzą statki przez Immaterium. Bywają w nich także inni...specjaliści. A pałace otaczajace Port Wander są jednymi z największych w sektorze, zaraz po Scyntyli i Malfi.
Łatwy(+30) Forbidden Lore Warp
d100=23 vs 80 sukces (4 poziomy)
Udana nawigacja przez Paszczę jest tradycyjnie uznawana za miarę dojrzałości nawigatorów pośród Domów Calixis; nikt nie oczekuje że przeprowadzisz okręt nietknięty, a jedynie że przetrwacie. Skok sam w sobie jest niezwykle krótki; trwa jedynie pięć dni w jedną stronę. Większość okrętów, niezależnie od starań i talentu nawigatora musi przetrzymać uderzenie sztormów Immaterium; są tak częste i nieprzewidywalne, że uniknięcie ich jest prawie niemożliwe. Dodatkowo, przeciskanie się wąskim pasem względnego spokoju między Wielkimi Sztormami wywiera miażdżący wpływ na psychikę załogi i tworzy dodatkowe problemy już na pokładzie. Jedyną ulgą są Stacje Pośrednie: kilkanaście miejsc gdzie można zatrzymać się bezpiecznie podczas skoku i zażegnać kryzys, nie wypadając z trasy. Stacje są unikatem na skalę Segmentum.


Mobious
(otwarty)Scholastic Lore Legends
d100=36 vs 56 ciężki
Przesmyk pomiędzy Wyjącym Wirem a Rojeniami Tancerza Pustki jest jednym z najbardziej zdradliwych obszarów obu sektorów; dziesiątki historii opowiadają o atakach demonów na podróżujące statki; kolejne setki pozostają niewypowiedziane. Wszystkie te historie budują spójny obraz napastnika: kilka istot, górujących pod każdym względem nad przeciętnym członkiem załogi poluje na samotnych i słabych. W wielu historiach oficerowie nie orientowali się aż było zbyt późno; aż demon uznał że oni sami są słabi i samotni. W jednej z legend, historii 'Scyntyliskiego Łupu' obrzydliwa istota wręcz opętała nawigatora i w jego ciele wyrznęła resztę załogi, karmiąc iskierkami ich dusz mroczne bóstwa chaosu.


 

Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 04-08-2015 o 22:34.
TomBurgle jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172